به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: دوست دارم بازیکنانم ریسک کنندمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۴۶) (۴۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از پیروزی مقابل لگانس، لوییز انریکه در کنفرانس خبری شرکت کرد و به توضیح تغییر تاکتیک تیم و تأثیرات این تاکتیک بر بازی تیم پرداخت. صحبت‌های انریکه پس از بازی را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از نخستین دیدار تاریخ باشگاه بارسا با لگانس، انریکه از نحوه بازی تیمش بسیار خوشحال بود و اظهار داشت: «ما از ابتدا بازی خوبی ارائه دادیم و فعال بودیم. اگر این چنین در جریان بازی فعال نبودیم، اوضاع می‌توانست برایمان سخت شود. دفاع سه نفره ریسک‌های خودش را داشت. اما من ریسک‌ها را دوست دارم و دوست دارم که بازیکنانم آن‌ها را تجربه کنند».

در ادامه می‌توانید صحبت‌های لوییز انریکه پس از پیروزی 1-5 خارج از خانه مقابل لگانس را بخوانید.

«لگانس تیم با جرأت و بسیار شجاعی بود. آن‌ها نفر به نفر روی بازیکنان ما فشار می‌آوردند و این مسئله کار گردش توپ را برای ما سخت می‌کرد».

«پرس آن‌ها شرایط را برای ما سخت کرد، اما به این معنا بود که ما فضای خوبی در اختیار خواهیم داشت. در مورد نحوه پیشرفت بازی اطمینان داشتیم و آن فضاها به معنای ایجاد موقعیت‌های گلزنی بودند. ما در طول فصل در موقعیت‌های متفاوتی قرار خواهیم گرفت و باید یاد بگیریم که از پس همه آن‌ها بر بیاییم».


«در دفاع، بسیار خوب از پس موقعیت‌های سه در مقابل سه بر آمدیم. اوضاع در خط حمله هم همینطور بود، و با بازیکنانی که در اختیار داریم، باید از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم. ما هنوز نیاز به پیشرفت داریم، اما روش امروز، بسیار روش جذابی برای من بود».

«وقتی ما توپ را در اختیار داریم، حول محور کار می‌کنیم. اما با وجود سه دفاع میانی، محوری وجود نخواهد داشت. و به جای آن، دو هافبک میانی (راکیتیچ و اینیستا) کمی به عقب می‌آیند - که البته ریسک‌های خودش را دارد».


«این سومین بازی از هفت بازی ما در 23 روز است. باید مطمئن باشیم که زمان بازی درست را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم، چرا که مهمترین چیز برای ما، کسب پیروزی است».

«می دانیم که فصلی طولانی پیش روی ماست و به همین دلیل به همه بازیکنان نیاز داریم - چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی. تغییراتی را اعمال کردیم؛ چهار روز دیگر بازی داریم و باید تقسیم کار را به خوبی انجام دهیم. نمی‌توانید با 11 بازیکن، یک فصل دوام بیاورید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: دوست دارم بازیکنانم ریسک کنند
فوق العاده است که لوچو انقدر تاکتیک ها و سیستم های متنوعی رو توی تیم پیاده می کنه و این باعث غیر قابل پیش بینی بودن تیم میشه. واقعا نبوغ تاکتیکی این بشر لنگه نداره.


شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!