به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: درک ما در زمین به این معناست که ما می‌توانیم تصاویر مشابهی را از خودمان ببینیمآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۲۵) (۶۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم برزیلی در ویدئویی که در وبسایت رسمی خود منتشر کرد، داستانی که پشت رابطه باورنکردنی او و زوج آرژانتینی‌اش وجود دارد را تعریف کرد؛ در داخل و خارج از زمین بازی!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بی شک یکی از دلایل مهم موفقیت‌های سال‌های اخیر بارسلونا، روابطه خوبی است که بین بازیکنان این تیم برقرار می‌باشد - به ویژه رابطه بین نیمار، مسی و سوارز. ضلع برزیلی MSN در وبسایت رسمی خود داستانی که پشت دوستی نزدیک او و ستاره آرژانتینی وجود دارد را بیان نمود.

نیمار در تابستان 2013 به بارسلونا آمد و با آغوشی باز توسط هم‌تیمی‌هایش پذیرفته شد؛ در این میان اما مسی به طرز دیگری او را پذیرفت و همین موجب شد تا رابطه نیمار و مسی، مثال زدنی شود. البته مشابه همین اتفاق، ده سال پیش، بین مسی و رونالدینیو نیز رخ داد.

نیمار خودش هم این را تایید می‌کند زمانی که می‌گوید: «درک ما در زمین به این معناست که ما می‌توانیم تصاویر مشابهی را از خودمان ببینیم، درست مثل اتفاقی که بین مسی و رونالدینیو می‌افتاد».

رابطه خوب آن‌ها نه تنها در زمین، بلکه خارج از آن نیز قابل مشاهده است. مسی در خصوص دوست خود می‌گوید: «او به سرعت با تیم تطبیق پیدا کرد. زمانی که نیمار به اینجا آمد، بسیار جوان بود. او یک پسر شاد است که هیچ چیز بدی در موردش وجود ندارد. او یک فرد باورنکردنی است».

نیمار هنوز هم روی حرفی که سه سال پیش (زمان ورودش به بارسا) گفته بود، هست: «بودن در بهترین باشگاه جهان، شما را روز به روز بهتر می‌کند».

بی تردید چنین تحسین‌های متقابلی، کمک شایانی به کسب چنین نتایج شگفت انگیزی کرده است. مائورو بتینگ، روزنامه نگار برزیلی نیز توضیح می‌دهد: «او - نیمار - همواره از هواداران مسی بوده است و مطمئن از اینکه همواره در کنارش است».

چندی نگذشت که عضو سوم این انجمن، یعنی لوئیز سوارز نیز از راه رسید. تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا درباره MSN، اظهار دارد: «دستاوردهای آنها، نتیجه حضور بهترین بازیکنان در یک تیم را نشان می‌دهد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: نیمار: درک ما در زمین به این معناست که ما می توانیم تصاویر مشابهی را از خودمان ببینیم
واقعا هر بازی این رابطه خوب نشون داده میشه وقتی سوارز تک به تک رو پاس میده و ...


یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: درک ما در زمین به این معناست که ما می توانیم تصاویر مشابهی را از خودمان ببینیم
واقعا این رابطه خوب خیلی کمک می کنه. درست همون طوری که رونالدینیو کمک کرد به ظهور بهترین بازیکن تاریخ.


شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!