به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۵:۰۳) (۵۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج
FCBarcelona.ir


هفته‌ای که گذشت، با شکست عجیب بارسا آغاز شد، با پیروزی پر گل این تیم در لیگ قهرمانان ادامه پیدا کرد و در نهایت با 20 ساله شدنِ حضور آندرس مقدس در بارسا، خاتمه یافت... با ما همراه باشید، تا مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وقتی بهترین بازیکنان جهان حریف ماسکرانو نمی‌شوند... [ بارسلونا 1 - الاوز 2 ]

بارسا هفته را با تلخ‌ترین اتفاق ممکن آغاز کرد، و در شبی که در تاریخ باشگاه آلاوز، جاودانه خواهند ماند، در ورزشگاه خانگی خود، نیوکمپ، 1-2 به این تیم تازه وارد باخت. اگرچه این شکست بارسا را موقتاً از صدر جدول دور کرده است، اما نگران نباشید؛ مسی و شرکا، شرایط را به وضعیت عادی باز می‌گردانند.

اتلتیکو می‌تواند ما را به تیم بهتری تبدیل کند

«هنرمندان خوب، می‌سازند. هنرمندان بزرگ، می‌دزدند»، و این ضرب المثل قدیمی که قدیمی نمی‌شود. دو تناقض بین سفید و قرمزهای مادرید و آبی و اناری‌های کاتالونیا وجود دارد، و این دو تناقض تنها در اعتبار فرهنگی کاتالونیا در مقابل لاین سبقت پایتخت اسپانیا، مادرید، یافت نمی‌شود. تناقض نخست در جایی وجود دارد که یکی از تیم‌ها خود را می‌بیند: بر بام دنیای فوتبال و در اوج برتری، و جایی که تیم دیگر مشتاق است خود را در آنجا ببیند. و تناقض دوم در نحوه بدست آوردن این برتری نهفته است: هنر، خلاقیت محض، سرسختی، جنگندگی.

گلباران آبی و اناری‌ها در نیوکمپ [ بارسا 7 - سلتیک 0 ]

پس از شکست عجیب ابتدای هفته، بارسا در نخستین بازی میانه هفته خود در این فصل، باید به در روز آغازین فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف سلتیک می‌رفت. این دیدار در نهایت با درخشش بی‌چون و چرای MSN، و نمایشی بی‌نقص از آبی و اناری‌ها، با حساب 7-0 به سود بارسا خاتمه یافت، تا به اندازه زیادی، داغ شکست اول هفته فراموش شود.

ششمین هت تریک مسی در لیگ قهرمانان اروپا؛ باز هم رونالدو جا ماند!

مرد آرژانتینی، در دیدار مقابل سلتیک موفق به هت تریک شد تا در مصافی دیگر، رونالدوی پرتغالی را از سر راه برداشته و رکوردی جدید به نام خود ثبت کند. مسی با این هت تریک، تعداد هت تریک‌های خود در لیگ قهرمانان را به شش رساند، تا به تنهایی، به عنوان بازیکنی با بیشترین هت تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

پیروزی خیره کننده مقابل سلتیک؛ به روایت اعداد و ارقام

رکورد شکنی مسی با هت تریک، تنها یکی از آمار و ارقام بسیار جالبی بود که در این دیدار برای بارسایی‌ها رقم خورد. نکات آماری این دیدار را، در این خبر بخوانید.

مسی «جدید»: یک فوتبالیست کامل!

«مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست. چرا؟ چون او می‌تواند در هر نقطه‌ای بازی کند و باز بهترین بازیکن دنیا باشد. اگر او در پُست 9، 8 یا 6 بازی کند، بهترین 9، 8 یا 6 دنیا خواهد بود. به همین دلیل است که او آزاد است هر کجای زمین که می‌خواهد بازی کند. هوش چندانی ندارم، اگر از پتانسیل بازیکنی که می‌تواند دقتِ پاس 40 یاردی خود را صد در صد تضمین کند، استفاده نکنم».

نیمار: در نقطه‌ای هستیم که می‌دانیم دیگری چطور فکر می‌کند

نیمار در مصاحبه‌ای جالب از رابطه بسیار خوب MSN در خارج از زمین، و تأثیر این مسئله بر هماهنگی‌های داخل زمین آن‌ها می‌گوید. به حدی که به گفته نیمار، آن‌ها می‌دانند که هر یک چگونه فکر می‌کند!

جزئیات پیشنهاد عجیب پی اس جی به نیمار

مدیر برنامه‌های مهاجم برزیلی، در مصاحبه‌ای به افشای جزئیات عجیب پیشنهاد پی اس جی به نیمار در تابستان امسال پرداخت. طبق گفته‌های وگنر ریبیرو، پی اس جی پیشنهادی هنگفت شامل جت شخصی و داشتن سهم در تجارت هتل را به او داده بود تا ستاره بارسلونا را برای رفتن به فرانسه وسوسه کند.

هواسکورد؛ حضور MSN در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان!

در اتفاقی جالب، هر سه ضلع مثلث MSN، در تیم منتخب وبسایت معتبر هواسکورد، از بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. مسئله‌ای که تا حد زیادی، به شایستگی‌های این خط حمله توقف ناپذیر، دامن می‌زند.

20 سال جادوی اندرس مقدس...

بیست سال پیش در چنین روزی، آندرس مقدس به باشگاه بارسلونا پیوست. او در هنگام پیوستن به تیم، تنها 12 سال سن داشت، و حالا او، آندرس اینیستا، کاپیتان اول باشگاه، پر افتخار‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه محسوب می‌شود...

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!