به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خالکوبی نیمار و رافینیا بعد از کسب مدال طلای المپیکملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۱۰) (۱,۱۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این دو ملی‌پوش برزیلی، بعد از کسب عنوان قهرمانی به همراه تیم ملی کشورشان، نقش حلقه‌های المپیک را روی بازوهای خود خالکوبی کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ماه گذشته، نیمار و رافینیا به تیم فوتبال برزیل کمک کردند که برای اولین بار در تاریخ خود، به قهرمانی مسابقات المپیک دست یابد و حال دست به عمل مشترکی زدند تا هر جا که می‌روند، خاطره خوش این موفقیت را از یاد نبرند.

با وجود اینکه برزیل تاکنون پنج بار در جام جهانی و هشت بار در کوپا آمریکا، قهرمان شده است اما مدال طلای بازی‌های المپیک افتخاری بود که تا امسال (2016) آن را در کارنامه خود نمی‌دید. به همین دلیل این قهرمانی برای برزیل معانی زیادی دارد، خصوصاً برای دو ستاره آبی و اناری پوش این تیم که نقش تعیین کننده‌ای در به ارمغان رسیدن آن داشتند.


نیمار و رافینیا پیش از بازی شنبه شب مقابل آلاوز، مدال‌های خود را به نیوکمپ نشان دادند. آنها پیش از قهرمانی اعلام کرده بودند :«اگر ما پیروز این رقابت‌ها شویم، آن را حک خواهیم کرد» و حال نیز به وعده‌ای که داده بودند عمل کردند.

برزیلی‌های بارسلونا آرم بازی‌های المپیک و ریو 2016 را روی بازوهای خود خالکوبی کردند تا مطمئن شوند که هر جا می‌روند، این قهرمانی را فراموش نخواهند کرد.

بعد از تساوی 1-1 برزیل مقابل آلمان در فینال، این نیمار بود که پنالتی سرنوشت ساز را به ثمر رساند و این در حالی بود که رافینیا پیش‌تر، ضربه خود را به گل تبدیل کرده بود.


به غیر از این، در طول تاریخ، آبی و اناری پوشان دیگری نیز بوده‌اند که مدال طلای المپیک را در کارنامه ملی خود دارند: گواردیولا، فرر و پینیلا (بارسلون 92)، ساویولا (آتن 04) و مسی (پکن 08).

نیمار همچنین در آخرین مصاحبه خود درباره این قهرمانی گفت: «من آرزوی خودم، خانواده‌ام، هم‌تیمی‌هایم و مردم برزیل را برآورده کردم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: خالکوبی نیمار و رافینیا بعد از کسب مدال طلای المپیک
دیوانه ها.


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!