به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برداشت پاکو الکاسر از زندگی با مسی، نیمار و لوئیز سوارزمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۶) (۶۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

آخرین خرید بارسلونا در مصاحبه با رسانه‌های باشگاه، در مورد خروج از والنسیا و پیوستن به قدرتمند‌ترین خط حمله جهان فوتبال، سخن گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آلکاسر اکنون در حال تطبیق پذیری با زندگی در بارسلونا و نیز خط حمله این تیم می‌باشد. مهاجم سابق والنسیا بعد از گذشت چندین روز از ورود به نیوکمپ، در گفتگو با مطبوعات باشگاه اذعان داشت که جایگیری منظم در ترکیب چنین خط حمله نیرومندی، کار سختی خواهد بود. او گفت: «هرگز بازیکنی مانند مسی وجود نخواهد داشت. بازی در کنار او یک امتیاز است».

به نظر این بازیکن 23 ساله: «همراهی با لوئیز سوارز، بهترین مهاجم نوک دنیا، در یک رختکن مشترک، یک افتخار محسوب می‌شود. من واقعاً به دنبال بازی در کنار او بودم».

پاکو آلکاسر در مورد آخرین ضلع مثلث MSN، گفت: «نیمار بازیکن بسیار خوبی است. او هنوز جوان است و تنها از زیاد بازی کردن، لذت می‌برد».

او واکنش خود هنگامی که برای اولین بار متوجه علاقه بارسا شد را اینگونه توصیف می‌کند: «نمی توانستم آن را باور کنم، اینکه بفهمید باشگاه بزرگی مانند بارسا با شما در تماس باشد، به شما شوک وارد می‌کند».

آلکاسر در ادامه افزود: «غریزه گلزنی در من وجود دارد. اینجا هستم تا هر چقدر که می‌توانم، به تیم کمک کنم». او مصاحبه خود را با صحبت در مورد باشگاه سابق خود به اتمام رساند: «من همه چیز خود را مدیون والنسیا هستم، زیرا این فرصت را داشتم که در این باشگاه پیشرفت کنم. این باشگاه مرا به بازیکنی بهتر و مهم‌تر تبدیل کرد و البته یک فرد بهتر. این تیم همچنین به من کمک کرد تا به اینجا بیایم. برای همه آنها آرزوی بهترین‌ها را دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: برداشت پاکو الکاسر از زندگی با مسی، نیمار و لوئیز سوارز
امیدوارم پیشرفت کنی و جانشین سوارز باشی برامون


پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برداشت پاکو الکاسر از زندگی با مسی، نیمار و لوئیز سوارز
امیدوارم بتونی جا پای سوارز بذاری!


پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!