به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی خیره کننده مقابل سلتیک؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۴۱) (۷۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی 7-0 مقابل سلتیک، پرگل‌ترین پیروزی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا بود؛ نتیجه‌ای بهتر از برد 7-1 باید لورکوزن. کاتالان‌ها چهارشنبه شب، بهترین نتیجه ممکن را در اولین بازی لیگ قهرمانان فصل 2016/17 مقابل سلتیک کسب کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پر گل‌ترین پیروزی بارسلونا در این رقابت‌ها، در حالی شکل گرفت که با بازگشت طوفانی مثلث آتشین این تیم همراه بود. در این خبر می‌توانید نکات کلیدی این دیدار را مرور کنید.

پیش از این، بدترین باختی که سلتیک در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده بود، به سال 2013 و شکست 6-1 در نیوکمپ باز می‌گشت.

حال مارک آندره تراشتگن را می‌توان متخصص مهار پنالتی دانست؛ این سنگربان آلمانی، در لیگ قهرمانان اروپا برابر 4 پنالتی درون دروازه قرار گرفته که موفق به مهار 3 تای آنها شده است. آنتوان گریزمان تنها کسی است که توانسته دروازه او را از روی این نقطه باز کند.


آبی و اناری پوشان (759) حدوداً 500 پاس بیشتر از بازیکنان حریف خود (258) ارسال کرده‌اند که 88 درصد آنها با موفقیت به مقصد رسیدند.

شب گذشته مسی سریع‌ترین گل خود در این رقابت‌ها را در حالی به ثمر رساند که تنها 3 دقیقه از سوت داور می‌گذشت؛ او همچنین سریع‌ترین دابل خود را 24 دقیقه بعد از گل اولش به ثمر رساند (دقیقه 27).

مسی با به ثمر رساندن ششمین هت تریک اروپایی خود در جشنواره گل 7-0 مقابل سلتیک، برترین بازیکن این رقابت‌ها در این عرصه نام گرفت.


اینیستا بعد از چهار سال، اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. آخرین باری که او در چارچوب این رقابت‌ها گلزنی کرد (چهار سال پیش)، مقابل همین حریف اسکاتلندی بود.

نیمار با ارسال 4 پاس گل، بار دیگر نشان داد که موفقیت تیمش را به عناوین فردی خود ترجیح می‌دهد. بعد از زلاتان ابراهیموویچ (2012)، او دومین بازیکنی است که چنین کاری را انجام داده است. ملی‌پوش برزیلی همچنین، یکی از گل‌های بارسا را، از روی ضربه ایستگاهی، وارد دروازه سلتیک کرد.


سووارز با به ثمر رساندن دو گل پایانی این بازی، رکورد شش گل زده در پنج بازی اخیر بارسلونا را به نام خود ثبت کرد؛ سه گل در لیگ، دو گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپر جام اسپانیا.

اندره گومز تقریبا یک بازی بدون نقص در خط هافبک ارائه داد و با بازی در سه نقطه مختلف (هافبک چپ، هافبک وسط و هافبک راست) موفق شد آمار فوق‌العاده ۹۴ درصد پاس صحیح را به ثبت برساند.

لوئیز انریکه برای دومین بار در این فصل سرخیو بوسکتس را تعویض کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خیره کننده مقابل سلتیک؛ به روایت اعداد و ارقام
امیدوارم همیشه همین قدر فوق العاده باشیم!


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!