به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت طوفانی مثلث آتشین بارسا!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۴۵) (۸۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

هت تریک مسی، دابل سوارز و کاشته نیمار، نوید امتداد فرم خوب فصل گذشته آنها را می‌دهد؛ این درخشش در حالی رخ داد که بیش از سه ماه از آخرین بازی مشترک این سه مهاجم توقف ناپذیر می‌گذشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

درست 115 روز پیش بود که مسی، نیمار و سوارز، هر سه در ترکیب اولیه لوئیز انریکه قرار داشتند؛ طی این مدت دلایل مختلفی از جمله بازی‌های ملی مانع از تکرار این اتفاق می‌شد تا دیشب که سرمربی آستوریایی بارسا تصمیم گرفت خط حمله اصلی خود را به میدان بفرستد و به کمک آنها بزرگترین برد (7-0) تاریخ بارسلونا، در لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند.

برای مسی، گذشت سه دقیقه هم کافی بود تا با کمک نیمار، اولین گل پروژه جبران شکست مقابل آلاوز را به ثمر برساند. او با این گل ششمین هت تریک خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را پایه ریزی کرد؛ شاهکاری که در طول تاریخ تنها خودش به آن دست یافته است. علاوه بر گلزنی، نقش مسی در ایجاد حملات، همواره پررنگ بوده است و این چیزی بود که در مصاف با سلتیک نیز نمایان شد. مسی و نیمار، با پاسکاری‌های متوالی، حساب کار را 2-0 کردند - اولین و آخرین حرکت این گل توسط لئو مسی شکل گرفت. سوارز اما با ارسال پاس گل سوم مسی، و به ثمر رساندن دو گل پایانی بازی، تاثیرگذاری خود را به رخ کشید. نیمار نیز با ارسال 4 پاس گل و به ثمر نشاندن کاشته‌ای که در اوایل نیمه دوم نصیب بارسا شد، نام خود را در لیست مهره‌های کلیدی ارتش کاتالانی نوشت.


پاس اولین گل مهاجم اروگوئه‌ای را نیمار ارسال کرد و او نیز، با یک کنترل سینه به جا، توپ را وارد دروازه سلتیک کرد. گل دوم سوارز اما آسان‌تر درون دروازه جای گرفت؛ مسی خارج از محوطه جریمه، با یک پاس عرضی توپ را به سوارز رساند و او آن را به گل تبدیل کرد؛ گویی فراهم آوردن شیر، شکر و تخم مرغ کیک برعهده مسی بود و سوارز تنها آنها را با یکدیگر مخلوط کرد!

از زمانی (فصل 2014/15) که MSN تشکیل شد، بارسا در لیگ قهرمانان اروپا 56 گل به ثمر رساند که 50تای آنها توسط همین سه مهاجم به ثبت رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: بازگشت طوفانی مثلث آتشین بارسا!
MSN امسال اگه رو فرم باشن دوباره 3 گانه رو میبریم ولی باید شرایط دفاعی بهبود پیدا کنه


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۴۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازگشت طوفانی مثلث آتشین بارسا!
نیمار دیشب نشون داد از لحاظ بدنی و فکری به فرم خوبی برگشته


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت طوفانی مثلث آتشین بارسا!
یه بازی بی نقص از هر سه! پاسها و گلهای مسی، پاسهای استثنایی و البته کاشته زیبای نیمار، و سوارزی که توپ به اون سختی رو به زیبایی گل کرد! امیدوارم همیشه همین طور باشن!


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!