به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: لئو مسی منحصربفرد است!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۴۳) (۵۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از پیروزی پر گل مقابل سلتیک، کاپیتان اینیستا، به همراه سوارز، تراشتگن، آلبا، آندره گومز، اومتیتی و راکیتیچ، به صحبت با خبرنگاران پرداختند که در این خبر می‌توانید این صحبت‌ها را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان 2016/17، سلتیک را با 7 گل بدرقه کرد، تا شروعی طوفانی در این رقابت‌ها داشته باشد. این دیدار شاهد نمایشی خیره کننده از بازیکنان بارسا بود، که بهترین و قاطع‌ترین پیروزی تاریخ باشگاه در این رقابت‌ها را رقم زد.

نام اضلاع مثلث خط حمله، در لیست گلزنان و پاس گل دهندگان این دیدار می‌درخشد، و البته نام کاپیتان اینیستا، که با یک والی دیدنی، گل چهارم بارسا در این دیدار را به ثمر رساند. آندرس اینیستا به صحبت با خبرنگاران پرداخت و از واژه «منحصر بفرد» برای توصیف بهترین بازیکن دنیا استفاده کرد. در ادامه خبر، به صحبت‌های اینیستا، و چند تن دیگر از بازیکنان تیم، می‌پردازیم.


آندرس اینیستا

«لئو مسی، منحصربفرد است. ما بازی کاملی ارائه دادیم؛ موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و گزینه‌های کمی در اختیار حریف قرار دادیم. ما در کنار هم، برای بدست آوردن همه چیز، می‌جنگیم».

لوییز سوارز

سوارز در مورد بازگشت مثلث آتشین مسی، خودش و نیمار، گفت: «با توجه به وقفه بازی‌های ملی و بازی‌های المپیک، ما نتوانسته بودیم که در کنار هم بازی کنیم. امروز شانس حضور از ابتدا و کمک به تیم در راه کسب سه امتیاز را، داشتیم. سال گذشته هم گل‌های بسیاری به ثمر رساندیم، اما اصلی‌ترین نکته در مورد گل‌ها، این است که در جهت کسب عناوین به ثمر برسند».

تراشتگن

«گرفتن یک پنالتی هم به شانس بستگی دارد، و هم به آمادگی دروازبان. هواداران همواره از من حمایت می‌کنند، و این انگیزه بسیار خوبی برای من بود، تا پنالتی را مهار کنم».

راکیتیچ

«ما همه از کیفیت MSN آگاهیم. آن‌ها هر گاه که بهشان نیاز باشد، ظاهر می‌شوند. همواره برای بازی کردن انگیزه داریم و هر بازی را با علاقه بسیار به پایان می‌بریم. شاید امروز ذوق و علاقه ما بیش از روزهای دیگر بود، اما بارسا همواره برای بردن بازی می‌کند».


آندره گومز

«فکر می‌کنم که بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. ما باید به دیدار اول هفته در لیگ واکنش نشان می‌دادیم، و این کار را به خوبی انجام دادیم. ما همیشه سعی می‌کنیم بازی‌ها را خوب آغاز کنیم. رقابتی بزرگ امشب آغاز شد، رقابتی که ما می‌خواهیم در آن قهرمان باشیم. ما می‌خواهیم نشان دهیم که اینجاییم تا لیگ قهرمانان را ببریم، و امشب این را نشان دادیم».

جوردی آلبا

«تیم بسیار خوب بازی کرد. از همان نیمه اول می‌دانستیم که می‌خواهیم چه کنیم، و خوب بازی کردیم. فارغ از نتیجه، بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و باید به همین روش ادامه دهیم».

اومتیتی

«برای من، مسی بهترین بازیکن دنیاست و او امشب این را نشان داد. آن‌ها که فوتبال را می‌شناسند، می‌دانند که او بهترین است. ما باید به همین روش ادامه دهیم. تیم هم در بُعد هجومی و هم در بُعد دفاعی، عالی عمل کرد».

به تعویق افتادن دیدار دیگر این گروه

دیگر دیدار گروه C، بین منچستر سیتی و مونشن گلادباخ به دلیل باران بسیار شدید برگزار نشد. این بازی به چهارشنبه 14 سپتامبر (24 شهریور)، رأس ساعت 23:15 به وقت ایران، موکول شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: لئو مسی منحصربفرد است!
واقعا هم لئو منحصر بفرد و غیر قابل مقایسه س!


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۱۲)
 
poyafatehi
پاسخ به: اینیستا: لئو مسی منحصربفرد است!
بازی بی نقصی ارایه کردند، فوق العاده بودنف امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشه


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۳۰)
 
hadimoghadam
پاسخ به: اینیستا: لئو مسی منحصربفرد است!
فوق‌العاده بود، خدایش بازی بی نقصی رو ارائه دادند و امیدوارم که کمی این انگیزه برگرده به نیمکت نشینان که حداقل در بازیهایی که آسونه وقتی میان در زمین با این روحیه جنگندگی ظاهر باشند


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۲۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: اینیستا: لئو مسی منحصربفرد است!
بازی به کنار تو ایران باران شدید بیاد سیل راه میفته کل خیابونا و شهرا داغون میشن توی کشور هایی که مردم برای دولت اهمیت دارن میبینیم که هیچ اتفاق خاصی نمیفته کاش یکم این وضع خیابونا و فاضلاب درست میشد


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!