به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راجرز: سوارز بهترین مهاجم نوک دنیاستمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ (۹:۳۰) (۵۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی سلتیک شدیداً به تحسین لوییز سوارز، که در لیورپول سرمربی او بود، و در مجموع تیم بارسلونا پرداخت. اما مرد ایرلندی احتمال سورپرایز را در دیدار سه شنبه شب دو تیم، رد نکرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

براندون راجرز، سرمربی ایرلندی تیم سلتیک، پیش از مصاف دو تیم بارسا و سلتیک در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به تحسین غول‌های کاتالان پرداخت: «من پسرم را در روز تولد 13 سالگی‌اش به مینی‌استادی آوردم تا به تماشای بارسای بی‌بنشیند. در آن زمان نولیتو و تیاگو، که من سعی در جذب آن‌ها برای لیورپول داشتم، در این تیم بازی می‌کردند. من علاقه زیادی به نحوه کارکرد باشگاه و ارزش‌های آن‌ها دارم».

سوارزِ بزرگ

وقتی از او در مورد مهاجم بارسا، لوییز سوارز، که پیش از این در لیورپول با او کار کرده بود، سؤال پرسیده شد، گفت: «او یکی از بهترین مردانی است که می‌توان دید. او فوق حرفه‌ای است؛ مردی خانواده‌ دوست که همه چیزش را برای خانواده، و زندگی فوتبالی‌اش فدا می‌کند».

«من افتخار کار کردن با او در لیورپول را به مدت دو سال داشتم، و به عنوان یک مهاجم، او بهترین در دنیاست. بارسا بدون او، تیم فعلی نبود». او ادامه داد: «متوقف کردن او؟ کاری بس دشوار است. او مانند دیگر بازیکنان کلاس جهانی، همواره فضای خالی خواهد یافت. شما می‌توانید از تمام ایده‌ها و سیستم‌ها استفاده کنید، می‌توانید دو لایه اتوبوس در دفاع قرار دهید، اما بهترین بازیکنان دنیا، همواره راهی خواهند یافت».

به دنبال کسب نتیجه

اما با وجود تمام این تمجیدها، راجرز مردی است که هدفش کاملاً مشخص است: «ما به اینجا نیامده‌ایم تا از شهر دیدن کنیم. بارسا شما را به لحاظ فیزیکی، تاکتیکی و ذهنی مورد آزمایش قرار می‌دهد. در سی سال گذشته سبک بازی آن‌ها مشخص بوده است و این چالشی است که ما به استقبالش می‌رویم. تیم‌های بسیار بهتر از ما در این چالش موفق نبوده‌اند، اما تلاش ما برای رسیدن به آن است. سختی کار را درک می‌کنیم. می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم، و البته می‌خواهیم نتیجه بگیریم».

راجرز در مورد شکست عجیب بارسا مقابل آلاوز و تأثیر بر دیدار امشب دو تیم، گفت: «این شکست می‌تواند برای ما نکته مثبتی باشد، و احتمال هم دارد که برعکس کار کند. گاهی تیم‌ها با چنین شکست‌هایی بیدار می‌شوند».


صحبت‌های راجیک

تام راجیک، هافبک استرالیایی سلتیک هم در این کنفرانس حضور داشت و او نیز به تمجید از بارسا پرداخت: «سبکی که بارسا با آن تیم‌ها را شکست می‌دهد، تعداد پاسی که آن‌ها رد و بدل می‌کنند، بسیار جذاب است. آن‌ها به خاطر فلسفه فوتبال خود شناخته می‌شوند. ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم. می‌دانیم که آن‌ها در کجای دنیای فوتبال ایستاده‌اند. اما ما هم در لحظه خوبی به سر می‌بریم و باید بر بازی خود متمرکز شویم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راجرز: سوارز بهترین مهاجم نوک دنیاست
به امید یه پیروزی پر گل و مهمتر از اون ارائه یه بازی خوب!


سه‌شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!