به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: انتظار همان سلتیک پیش فصل را دارممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۰۴) (۴۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در آستانه دیدار دو تیم سلتیک و بارسا در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لوییز انریکه به صحبت با خبرنگاران پرداخت. در این خبر مشروح این صحبت‌ها را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

48 ساعت پس از شکست عجیب بارسا در خانه مقابل آلاوز، انریکه در حالی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که باید به سؤالات بسیاری از جمله آنچه از شکست روز شنبه بدست آمده بود و اینکه آیا تیم می‌تواند در دیدار روز سه شنبه فرم خود را به دست آورد یا خیر، پاسخ می‌داد.

او در این مصاحبه گفت: «پیروزی، به خصوص پس از یک شکست در لیگ، برای روحیه تیم بسیار مهم است». او همچنین در مورد سبک بازی سلتیک، که پیش از این یک بار در پیش فصل با بارسا مصاف داشت و در نهایت با پیروزی 3-1 آبی و اناری‌ها خاتمه یافت، گفت: «این بازی هم باید مشابه بازی پیش فصل باشد. و دلیلش نظر مربیان است. نحوه بازی کردن با توپ، و سبکی که با آن سعی در بازپس‌گیری توپ دارند، باعث می‌شود که حریف سرسختی باشند. آن‌ها توانسته‌اند از دور پلی آف به این دور برسند و این توانایی‌های آن‌ها را می‌رساند».

به جز سلتیک، بارسا باید در دور گروهی به مصاف تیم‌های منچستر سیتی و بروسیا مونشن گلادباخ برود و خبرنگاران تأکید داشتند که صعود به دور بعدی رقابت‌ها در این فصل، کار آسانی نیست. اگرچه انریکه بر «حال» تمرکز دارد: «هدف ما بازی بعد است. این تنها بازی‌ای است که در حال حاضر به آن فکر می‌کنیم. در حال حاضر تنها می‌خواهم به شکست سلتیک فکر کنم. برای این کار، باید توپ را خوب بچرخانیم، خوب دفاع کنیم و از موقعیت‌ها استفاده ببریم».

شانس حضور تراشتگن در دروازه

«باید دید که چه پیش می‌آید، اما او امروز به طور کامل تمرین کرد، بنابراین اوضاع خوب به نظر می‌رسد».


صحبت‌های او با بازیکنان پس از باخت مقابل آلاوز

«ما پس از هر بازی در مورد اتفاقاتی که در زمین رخ داد، صحبت می‌کنیم. این چیزی بین کادر فنی و بازیکنان است. ما هر فصل آن را بیش از 60 بار انجام می‌دهیم. همواره پس از باخت یا برد، چیزی برای بهبود وجود دارد».

«به طور واضح معتقد بودم که ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم، اما این مسیر مانند علم دقیق نیست و با باخت یا برد همراه است. ما می‌خواهیم مشکلات را بشناسیم و راه حل‌ها را بیابیم. فوتبال بسیار پیچیده است. هر چیزی می‌تواند رخ بدهد».


یسپر سیلسن

«او دروازبان بسیار خوبی است. روی دو گلی که در بازی مقابل آلاوز دریافت کرد، چندان خوش شانس نبود. من از او راضی‌ام. دروازبان بودن در بارسا بسیار پیچیده است. شما چندان با شوت‌ها مواجه نمی‌شوید، اما همان تعداد کم، بسیار خطرناک هستند».

پنج دفاعه بودن سلتیک

«آن‌ها در پیش فصل هم چنین بودند، اما چند گل دریافت کردند. ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم. آن‌ها در هنگام از دست دادن توپ، پرس می‌کنند و عقب نمی‌نشینند. این نکته‌ای است که در مورد سلتیک دوست داریم».

لیونل مسی

«من دوست دارم که او در همه دقایق بازی کند، و همینطور خودش. اما او و سلامتی‌اش هستند که تصمیم می‌گیرند».


برندون راجرز، سرمربی سلتیک

«من از روش سرمربیگری او خوشم می‌آید. او فوتبال را دوست دارد و نظرات جذابی در مورد آن می‌دهد. او از بازیکنانی که می‌توانند بازی را کنترل کنند، خوشش می‌آید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: انتظار همان سلتیک پیش فصل را دارم
به امید ارائه یه بازی خوب و یه برد پر گل!


سه‌شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ (۵:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!