به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

باخت 2 بر 1 مقابل آلاوز از نگاه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۲۸) (۶۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


مسی سرانجام ویکتور والدز را پشت سر گذاشت و با 536 بازی، به لیست 5 بازیکن با بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه وارد شد. در حالی که بارسلونا شنبه شب در نیوکمپ، در برابر آلاوز تسلیم شد، اما آمار‌های جالبی در این دیدار ثبت شد، که در این خبر مهمترین آنها را مرور می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1- لیونل مسی در نیمه دوم بازی با آلاوز، در حالی که یک ساعت از زمان بازی گذشته بود، به جای دنیس سوارز وارد میدان شد تا بتواند بارسا را به سمت پیروزی هدایت کند. هر چند موفق نشد، اما او 536امین مسابقه با پیراهن بارسا را تجربه کرد و با عبور از ویکتور والدس، جایگاه پنجم را در لیست بازیکنان با بیشترین تعداد بازی در تاریخ تیم، از آن خود نمود.

2- لوئیز سوارز هم که در نیمه دوم به میدان آمد، 100امین بازیش با پیراهن تیم را تجربه کرد. او در این مدت موفق به به ثمر رساندن 88 گل شده که موجب شده آمار حیرت آور 0.88 گل در هر مسابقه را به ثبت برساند.

3- پاکو آلکاسر و یسپر سیلسن، هر دو اولین تجربه بازیشان در بارسلونا را شنبه شب، به دست آوردند.

4- نیمار اولین بازیش برای بارسا را پس از پیروزی در فینال کوپا دل ری در ماه می‌ انجام داد. او تمرینات تیمی و پیش فصل را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی برزیل و رهبری این تیم برای دستیابی به مدال طلای المپیک در ریودوژانیرو، از دست داده بود. نیمار و رافینیا، پیش از بازی در نیوکمپ به دلیل افتخار آفرینی در المپیک، تشویق شدند.

5- آلاوز دومین تیم تازه وارد لیگ نام گرفت، که موفق شده است در نیوکمپ، بارسلونا را در 15 سال اخیر ببرد. دیگر تیم، هرکولس بود، که موفق شد بارسا در فصل 2010/11 در نیوکمپ 2-0 شکست دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi.iron
پاسخ به: باخت 2 بر 1 مقابل آلاوز از نگاه آمار و ارقام
حدودا اگر مسی 4 فصل دیگه تو بارسا فیکس باشه می تونه به آمار ژاوی برسه و این به نظر کاملا دست یافتنی میاد


یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: باخت 2 بر 1 مقابل آلاوز از نگاه آمار و ارقام
حدودا اگر مسی 4 فصل دیگه تو بارسا فیکس باشه می تونه به آمار ژاوی برسه و این به نظر کاملا دست یافتنی میاد! احتمالا یکی دیگه از "ترین" های باشگاه به اسم بهترین بازیکن تاریخ ثبت خواهد شد! :


دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!