به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مستره: نیمار نمی‌تواند به تنهایی بازی را ببردمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۴۴) (۴۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا طعم اولین شکست فصل 2016/17 خود را شنبه عصر، در مقابل آلاوز با تیمی کاملا متحول شده چشید؛ اما معاون رئیس باشگاه، جوردی مستره، این را شوک بسیار بزرگی برای تیم نمی‌داند. او پس از مسابقه، از نیمار و لوئیز انریکه دفاع و ادعا کرد تعداد تغییرات در ترکیب تیم قابل قبول بود و همچنین اذعان داشت که نباید از نیمار انتظار داشته باشیم بازی را یک تنه ببرد. مهمترین بخشهای صحبتهای او را در این خبر مرور می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مستره گفت: «نیمار روی فرم و حالش خوب است، اما هنوز نمی‌تواند بازی را تنهایی ببرد». او افزود: «چرخش‌ها در تیم را کادر فنی و سرمربی با توجه به مصدومان و وضعیت بازیکنانی که به این مسابقه رسیدند، انجام داد. آنها تیمی را به زمین فرستادند که به نظرشان بهترین انتخاب بود».

او همچنین به این موضوع اشاره داشت که آبی و اناری‌ها موقعیت‌های کافی برای بردن بازی داشتند، هرچند که ستارگانی همچون لئو مسی، لوئیز سوارز و آندرس اینیستا بازی را از روی نیمکت آغاز کردند. او توضیح داد: «بعضی روزها تمام موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شوند و بعضی روزها این اتفاق نمی‌افتد. جرمی-متئو حتی این فرصت را داشت که دومین گلش را - هنگامی که نتیجه1-1 بود - به ثمر برساند».

معاون باشگاه همچنین از عملکرد عالی تیم آلاوز تقدیر کرد، تیمی که هنوز در رقابت‌های لالیگا شکست ناپذیر باقی مانده است. او گفت: «شکست مرا شگفت زده نکرد؛ چرا که در این ورزش، این اتفاقات ممکن است رخ دهند. ما باید به آلاوز تبریک بگوییم، آنها با جدیت و شجاعانه بازی کردند و از موقعیت‌هایشان نهایت بهره را بردند».


در پایان، جوردی مستره از بهانه کردن وقفه بازی‌های ملی در هفته گذشته برای نتیجه بد دیشب امتناع کرد. او تاکید کرد: «بازی‌های ملی نمی‌تواند به عنوان بهانه باخت ما تلقی شود». بارسلونا اکنون به دنبال بازگشت به روند پیروی در بازی خانگی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مصاف با تیم سلتیک است، بازی‌ای که سه شنبه برگزار می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مستره: نیمار نمی تواند به تنهایی بازی را ببرد
نقل قول
شکست مرا شگفت زده نکرد؛ چرا که در این ورزش، این اتفاقات ممکن است رخ دهند.

دقیقا همین طوره. بهترین تیمم که باشی گاهی شکست می خوری. بعضی روزا همه چیز به در بسته می خوره. اما مسئله مهم اینه که بهترین بازیکنا و بهترین مربی رو داریم و "سبک بازی تیم" توقف ناپذیره!


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!