به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیو آلاوزپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۴۷) (۶۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir

لالیگا در حالی امشب ساعت 23 به وقت ایران به نیوکمپ بازمی گردد، که انریکه در اندیشه ثبت سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ است؛ اما تساوی برابر اتلتیکو مادرید، نشان داده است که حریف اهل ویتوریا بدون ترس پا به میدان خواهد گذاشت. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به حواشی پیرامون دو تیم برای بازی امشب.


وقفه بازی‌های ملی به اتمام رسیده است و لالیگا بار دیگر به نیوکمپ بازمی گردد. در این میان بارسا به دنبال حفظ روند صد در صد پیروزی برابر آلاوز - تیمی که پس از ده سال دوری از سطح اول فوتبال باشگاهی در اسپانیا، بازگشتی شکوهمندانه به این رقابتها داشته است – می‌باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ترکیب بارسا از آخرین بازی در لیگ دچار تغییراتی شده است. مونیر ال حدادی با انتقالی قرضی به تیم والنسیا پیوست و کلودیو براوو نیز به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد تا به جای آنها، به ترتیب پاکو آلکاسر از والنسیا و یسپر سیلسن از آژاکس به ترکیب تیم اضافه شوند. هر دو این بازیکنان در لیست هجده نفره بارسا برای دیدار با آلاوز قرار گرفته‌اند.

از سویی مارک آندره تراشتگن، در تمرین روز جمعه با مصدومیت در ناحیه همسترینگ روبرو شد و دیدار امشب را از دست داد. با این تفاسیر از میان سیلسن و ماسیپ، یک نفر درون دروازه آبی و اناری‌ها قرار خواهد گرفت.

لئو مسی هم در این روزها از درد همسترینگ رنج می‌برد. در حالی که لوئیز سوارز و نیمار از سفر خود در آمریکای جنوبی بازگشته‌اند (نیمار به دلیل برگزاری مسابقات المپیک و استراحت بعد از آن، 106 روز از بارسا جدا بود).


آندرس اینیستا و جرمی متئو، بازیکنانی هستند که حضورشان در ترکیب 18 نفره اعلام شده است. اما آندره گومز، در کنار پیکه و سرجی روبرتو، برای این بازی دعوت نشده است.

نظرات مربیان

در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه، انریکه درباره این بازی گفت: «ما همانند زمان‌هایی که بازیکنان از بازی‌های ملی در روزهای متفاوتی باز می‌گشتند، باید با این مسئله کنار بیاییم. به آلاوز احترام می‌گذاریم. این تیم سرمربی و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است و به تازگی پا به رقابت‌های لالیگا گذاشته. پیگرینو زمانی همبازی من بود و باعث خوشحالی است که او را دوباره ملاقات می‌کنم».

انریکه در ادامه گفت: «من انتظار بازی بسته‌ای را از آلاوز دارم. آنها فضا را برای ما تنگ خواهند کرد و احتمالا یکی از دو سیستم 4-1-4-1 و یا 4-4-2 را انتخاب خواهند کرد. باید تلاش کنیم تا اجازه کار را به بازیکنان سرعتی آنها ندهیم».

سرمربی آلاوز، مائوریسیو پیگرینو، اذعان کرده است که: «بازیکنان زیادی از تیم من در نیوکمپ بازی کرده‌اند، اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما در تمرینات مثل همیشه بودیم و بازی خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، پس می‌توانیم امیدوار به پیروزی باشیم».

فرم دو تیم

بعد از پیروزی در هر دو دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا و همچنین فایق آمدن بر دو تیم بتیس و اتلتیک بیلبائو در هفته‌های اول لیگ، بارسا به چالشی جدید نزدیک شده است. تعدادی زیادی از بازیکنان از بازی‌های ملی بازگشته‌اند و همینطور تیم در حال آماده‌سازی برای بازی در مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا است.


بیش از یک دهه است که آلاوز در لیگای اسپانیا حضور ندارد؛ اما بازگشت آنها به لالیگا قابل توجه است. آنها در بازی نخست با نمایشی تحسین برانگیز توانستند اتلتیکو مادرید را با نتیجه 1-1 متوقف کنند. آلاوز در هفته دوم نیز با اسپورتینگ خیخون 0-0 مساوی کرد.

تاریخچه

پیگرینو و لوئیز انریکه، سرمربی دو تیم، در جریان سال 1998/99 در کنار یکدیگر، تحت سرمربیگری لوئیس فن خان، در بازی بارسا مقابل آلاوز بازی می‌کردند. لوئیز انریکه در آن بازی دو گل برای بارسا به ثمر رساند و آن بازی نهایتا با نتیجه 7-1 به سود بارسا به پایان رسید. اگرچه در بازی‌های فصل بعد، آلاوز در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا بر بارسا فایق آمد.

آلاوز سه فصل بعد از آن نیز توانست در لالیگا باقی بماند. از آن سال به بعد، آلاوز دوبار در کوپا دل ری، در سال‌های 2007 و 2012 برابر بارسا قرار گرفت. در این دو دور نیز، بارسا توانست در هر دو بازی رفت و برگشت آلاوز را شکست دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیو آلاوز
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

آشغالهای عوضی نمیخوان بازی بارسا رو پخش کنند

مسخرس واقعا.


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۴۶)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیو آلاوز
آشغالهای عوضی نمیخوان بازی بارسا رو پخش کنند


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیو آلاوز
به امید خدا برنده ایم. فقط امیدوارم مسی بازی کنه تا فاصله شو با اون لاشخور گل خالی زن افزایش بده!


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!