به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: محرومیت مادرید همانند محرومیت بارسا ناعادلانه بودمصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۰۰) (۵۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

در آستانه برگزاری بازی بارسا با آلاوز، لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او در این کنفرانس به حمایت از اتلتیکو و رئال مادرید در مقابل محرومیت فیفا پرداخت.


اگر چه که سوالات پیرامون رقبا همیشه غیرقابل اجتناب است، اما انریکه سعی کرد تا بیشتر بر تیم و بازیکنان خود تمرکز کند. او درباره این بازی گفت: «این بازی مانند بسیاری از بازی‌های دیگر است. آلاوز ارزش خود را به عنوان تیم تازه وارد با سرمربی و بازیکنان جدید نشان داده است. آنها رقیب سختی هستند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انریکه همچنین ریسک خواهد کرد تا لیونل مسی که هنوز از اندکی احساس ناراحتی می‌کند را در ترکیب تیم قرار دهد: «مسی توانست در بخشی از تمرینات حضور داشته باشد. ما به همه اطمینان خاطر می‌دهیم که او در شرایط خوبی است».

پیرامون محرومیت رئال و اتلتیکو مادرید از فعالیت در بازه نقل و انتقالاتی، انریکه به طور غیر مستقیم به حمایت از این دو باشگاه پرداخت: «من دقیقا به خاطر نمی‌آورم که وقتی این محرومیت برای بارسا اعمال شد چه گفتم. اما آیا این محرومیت عادلانه بود؟ خیر، اصلا عادلانه نبود و این در مورد محرومیت جدید برای این دو باشگاه نیز صدق می‌کند».

بازیکن جدید آبی اناری‌ها، پاکو آلکاسر نیز به نظر می‌رسد که در دیدار برابر آلاوز اولین بازی رسمی خود را برای بارسا انجام دهد. انریکه راجب به او نیز گفت: «پاکو بسیار خوب با تیم هماهنگ شده است و می‌تواند به تیم کمک کند».

انریکه راجب به مونیر ال حدادی، بازیکنی که پس از اضافه شدن آلکاسر به والنسیا رفت نیز گفت: «مونیر بازیکن خوبی است و در دو فصل اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. او به خوبی تجارب جدیدی را نیز کسب کرده است. من مطمئنم که او می‌تواند موفق باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!