به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۴۴) (۵۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

هفته‌ای که گذشت، با وقفه بازی‌های ملی، معارفه پاکو آلکاسر، به عنوان جدیدترین عضو آبی و اناری و نیز مصدومیت همسترینگ پای چپ مسی و از دست دادن دیدار برابر آلاوز همراه بود. اکنون زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم کامل بارسلونا برای لیگ قهرمانان فصل جاری

باشگاه لیست بازیکنانی که می‌خواهد از آن‌ها در رقابت‌های فصل 2016/17 لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند را برای یوفا ارسال کرده است؛ این لیست شامل 22 بازیکن تیم اصلی و نیز 8 بازیکن از بارسا B می‌باشد.

روزی که آلکاسر نیوکمپ را فتح کرد! (ویدئو)

یکی از ویژگی‌هایی که جدیدترین خرید آبی و اناری‌ها دارد، این است که با شیوه گلزنی در نیوکمپ آشناست. او در یکی از بازی‌های فصل 2013/14 با گلی که در این ورزشگاه، وارد دروازه بارسلونا کرد، پیروزی را برای والنسیا به ارمغان آورد.

نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا در یک نگاه

چند روزی است که پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ‌های اروپایی بسته شده و بی‌شک بارسا یکی از فعال ترینان این فصل بوده است. در این خبر می‌توانید نام تمام بازیکنانی را که به نیوکمپ آمدند و یا با آن خداحافظی کردند مشاهده کنید.

جدیدترین نمایندگی بارسا، در نیویورک افتتاح خواهد شد

در 6 سپتامبر (16 شهریور) باشگاه دفتر جدید خود را در آمریکا افتتاح خواهد کرد. هدف از افتتاح این دفتر، گشودن کانال‌های جدید تبلیغاتی در بازارهای ایالات متحده و همچنین افزایش درآمد، می‌باشد. در این خبر به بیان تمامی برنامه‌های باشگاه در این نمایندگی جدید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چگونه بزرگی یوهان کرایف به عنوان یک فوتبالیست را اندازه بگیریم؟

فرض کنید که می‌خواهید یک تیم بسیار قدرتمند بسازید، متشکل از یک بازیکن و ده کپی از او در ده پست دیگر. کدام بازیکن را انتخاب می‌کنید؟ انتخاب من، کرایف خواهد بود. آیا این بدین معناست که کرایف بهترین بازیکن تاریخ است؟ خیر. او را انتخاب نمی‌کنم چون او بهترین بازیکن تمام دوران هاست، او را انتخاب می‌کنم چون او کامل ترینِ آن هاست. یوهان کرایف، به معنای واقعی کلمه، یک فوتبالیست کامل (Total Footballer) بود. این مقاله جذاب را از دست ندهید!

لوکاس دینیه، مردی با قابلیت تطبیق پذیری بالا!

به یاد دارید که در بازی برگشت سوپر جام اسپانیا، لوئیز انریکه نتوانست از جوردی آلبا به علت بیماری و جرمی متئو به علت مصدومیت، استفاده کند و لوکاس دینیه تازه وارد را به عنوان مدافع چپ تیم خود روانه میدان کرد. انتظارات چندانی از او نمی‌رفت اما با بازی درخشان خود نشان داد که ارزش پرداخت 16 میلیون را داشت؛ دینیه در آن بازی به ندرت توپ از دست می‌داد، سرعت و حرکات او از اعتماد به نفس بالایش صحبت می‌کرد.

بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!

به احتمال زیاد، لیونل مسی، به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بازی بعدی بارسلونا در فصل جاری را از دست خواهد داد، اما این برای لوئیز انریکه مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا این مرد همان کسی است که همواره با نظریه وابستگی بارسا به مسی، مخالفت کرده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چطور بارسای لوئیز انریکه به مسی وابسته نیست!

چرا یسپر سیلسن می‌تواند انتخاب نخست بارسا برای پُست دروازبانی باشد؟

پس از هفته‌ها بحث و بررسی، بارسلونا با یسپر سیلسن، سنگربان تیم ملی هلند، که توانست تیم ملی کشورش را به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برساند؛ برای پنج سال قرارداد امضا کرد. در حالی که دیگو آلوز از والنسیا هم به توافق با تیم نزدیک بود، اما کاتالان‌ها در نهایت انتخاب درستی کردند. در این مقاله به بررسی نقاط قوت سیلسن می‌پردازیم.

بررسی عملکرد آبی و اناری پوشان در بازی‌های ملی

در هفته‌ای که گذشت، 16 تن از بازیکنان بارسلونا برای شرکت در بازی‌های دوستانه و مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، به همراه با تیم ملی کشورشان، به نقاط مختلف جهان سفر کردند؛ در این خبر می‌توانید عملکرد این ملی‌پوشان را مرور کنید.

50 بازیکن برتر تاریخ بارسلونا، به انتخاب دیلی میل!

روزنامه انگلیسی دیلی میل، لیست 50 نفره‌ای را گردآوری کرده است که در آن نام 50 بازیکنی که در طول تاریخ برای بارسلونا بازی کرده‌اند، دیده می‌شود. البته این دیدگاه اشخاص انگلیسی است و شاید ما آن را قبول نداشته باشیم - و بعضاً نظرات اسپانیایی‌ها را ترجیح دهیم - اما خواندن نظرات دیگر افراد، همواره احساس جالبی را در پی دارد.

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!