به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن، ناکام در جذب نیمارنقل و انتقالات
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۳۴) (۶۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

بر اساس صحبت‌های مدیر برنامه نیمار، باشگاه‌های منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن در بازه نقل و انتقالاتی که گذشت، بسیار به نیمار نزدیک شده بودند.


نیمار 24 ساله به تازگی قرارداد جدیدی را با بارسلونا تا سال 2021 به ثبت رساند؛ اما ویگنر ریبریو، مدیربرنامه‌های او، اعلام کرد که باشگاه‌های منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن حاضر به پرداخت مبلغ زیادی برای به خدمت گرفتن نیمار بودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ویگنر در این باره گفت: «نیمار بسیار به باشگاه پاریس سنت ژرمن نزدیک شده بود. PSG حاضر به پرداخت سالانه 40 میلیون یورو به وی بود». ریبریو ادامه داد: «نیمار حتی پیشنهادی از منچستر یونایتد نیز داشت، اما حاضر شد با دستمزدی کمتر در بارسلونا بماند».

پاریس سنت ژرمن که بر سر انتقال زلاتان ابراهیممویچ 190 میلیون یورو بدست آورد (شایان ذکر است که این انتقال گرانترین انتقال تاریخ فوتبال بود)، می‌توانست با پیشنهاد به بارسا، نیمار را در آستانه پیوستن به این تیم قرار دهد.

رقم فسخ قرارداد نیمار تا سال اول پس از ثبت قرارداد جدید، 200 میلیون یورو خواهد بود. یک سال بعد از آن، این رقم به 222 میلیون یورو خواهد رسید و در سال 2019، رقم فسخ قرارداد نیمار 250 میلیون یورو خواهد بود.


اگرچه یک منبع در PSG که نام آن ذکر نشده است، در گفتگویی با اکوئیپ، اظهارات ویگنر را بی‌اساس خواند. این منبع ناشناس گفته است: «نیمار تنها با ما وارد مذاکره شد تا بتواند در مذاکره با بارسا بهتر چانه بزند». با این حال، بنا بر گزارشات منتشر شده، اولیویر لتانگ، مدیرورزشی PSG، در پایان ماه ژوئن با نیمار ملاقاتی داشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن، ناکام در جذب نیمار
نیمار همون زمان اومدنش به بارسا نشون داد که فوتبال براش مهمتره، و گرنه پولِ دو برابر پرز رو پرت نمی کرد تو صورتش!

الانم این عربهای احمق فکر می کنن می تونن به خاطر پول تحریکش کنن بهترین تیم دنیا رو ول کنه. دیوانه که نیست!


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!