به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: لئو مسی آماده است تا در دیدار برابر آلاوز به میدان برودمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۰۶) (۴۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی با آلاوز که شنبه برگزار خواهد شد، از تطبیق پذیری خوب پاکو آلکاسر، بازگشت نیمار و هم چنین ستایش از حریف تازه وارد تیمش، سخن گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم تازه وارد لالیگا، با کسب دو تساوی در دو بازی ابتدایی‌اش، شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته است. یکی از آنها در مقابل اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه بدست آمد، که لوئیز انریکه به همین دلیل بازی مقابل این تیم را آسان نمی‌داند. در اینجا گزیده‌ای از صحبت‌های سرمربی تیم را مرور می‌کنیم.

آلاوز

«آن‌ها سرمربی، بازیکنان و احساسات جدیدی دارند. آنها شروع خوبی در لیگ با تساوی در ویسنته کالدرون داشته‌اند، و نشان داده‌اند که تیم سرسختی برای شکست دادن هستند. آنها از خط دفاعی قدرتمندی بهره مندند و تا کنون تنها یک گل دریافت کرده‌اند».

«من انتظار دارم که آلاوز در زمین عقب نشینی کند و با سیستم 4-1-4-1 یا 4-4-2 بازی کند و فضاها را ببندد. ما باید در انتقال توپ در زمین با دقت عمل کنیم و بازیکنان سرعتی آنها را به خوبی مهار کنیم».

وقفه بازی‌های ملی

«ما پس از وقفه بازی‌های ملی پا به این دیدار می‌گذاریم. با توجه به این موقعیت و شرایط، من نهایت تلاشم را برای انتخاب بهترین راه استغاده از بازیکنان در این مسابقه، بکار می‌گیرم».

لئو مسی

«ما باید موقعیت را به درستی ارزیابی کنیم؛ او در بخشی از تمرینات همراه با تیم حضور داشت و قسمت دیگر را به تنهایی تمرین کرد. او شرایط بازی در دیدار فردا را دارد».

پاکو آلکاسر

«او کارش را به خوبی و با خوشحالی انجام می‌دهد. او در حالی که با بسیاری از بازیکنان از بازی‌های ملی و تیم‌های دیگر لیگ آشنایی دارد، در حال تطبیق یافتن با تیم است. او انگیزه کافی برای کمک به ما را در خود دارد».

تحریم‌های فیفا

«وقتی این اتفاق برای ما افتاد، من گفتم که ناعادلانه است. اکنون نیز همین را می‌گویم. اما ما از پس آن برآمدیم، ما در آن سال، موفق به کسب سه گانه شدیم. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم تیم‌های فوق‌العاده‌ای دارند».


بازیکنان تازه بازگشته

«وضعیت فیزیکی اینیستا و متئو بهبود یافته است و آنها نیاز به زمان اندکی دارند تا به طور کامل ریکاوری کنند. نیمار در وضعیت عالی قرار دارد. او شادمان از بردن طلای المپیک با تیم ملی کشورش است و برای ملحق شدن به تیم بسیار با انگیزه نشان می‌دهد».

برنامه بازی‌های فشرده

«ما هفت بازی در 23 روز داریم. باید تعداد زیادی بازی انجام دهیم و عملکرد تیم را ارزیابی کنیم. باید ببینیم که هر بازی چه چیزی و چه نوع بازیکنانی را برای هر دیدار نیاز داریم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم، اما آنها می‌دانند که نمی‌توانند در همه بازی‌ها حضور داشته باشند. در هر بازی تعدادی از بازیکنان خوب مجبورند نیمکت نشین شوند. اما همه ما هدف مشترکی داریم که آن بردن عناوین است و بنابراین ما باید یک تیم باشیم و به به مصلحت جمعی فکر کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
malechauvinistman
پاسخ به: انریکه: لئو مسی آماده است تا در دیدار برابر آلاوز به میدان برود
به امید برد و گلزنی و درخشش مسی


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۲۹)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: لئو مسی آماده است تا در دیدار برابر آلاوز به میدان برود
قسمت نظرات به صورت پیش فرض اضاف شده خیلی خوبه
باید این بازی رو پر گل ببریم تا تفاضل بهتر بشه


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۲۴)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: انریکه: لئو مسی آماده است تا در دیدار برابر آلاوز به میدان برود
امیدوارم با یه بازی خوب پرگل ببریم


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: لئو مسی آماده است تا در دیدار برابر آلاوز به میدان برود
امیدوارم فردا مسی بازی کنه، البته اگه براش ریسک نداره. این بازی فرصت خوبی آمارشو بالا ببره تا اون لاشخور بی خاصیت با 4 تا گل بی ارزش جلوی 4 تا تیم درجه 3 مطرح نشه!


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!