به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نخستین بازی مهاجم جدید بارسا؛ دیگر مهاجمان بارسا چگونه آغاز کردند؟آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۴۵) (۵۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این مهاجم اسپانیایی، این هفته را تحت نظر لوئیز انریکه، با تیم تمرین کرد و این شانس را دارد که در مصاف با آلاوز، اولین بازی خود را برای بارسلونا به نمایش بگذارد. هر چند هیچ تضمینی از سوی سرمربی وجود ندارد که او در ترکیب تیم قرار بگیرد. پاکو آلکاسر اکنون آخرین بازیکنی است که به لیست آبی و اناری‌هایی می‌پیوندد که با شماره 9 به نیوکمپ آمده‌اند، اما اینکه مهاجمان قبلی این پیراهن چگونه در تیم آغاز به کار کردند، سوالی است که در این خبر به آن پاسخ می‌دهیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بسیاری از آنها با گلزنی در اولین بازی خود درخشیدند و برخی نیز شروعی امیدوار کننده داشتند. دو تا از این بازیکنان که اکنون بعد از مسی، رهبران خط حمله بارسا محسوب می‌شوند، نیمار و سوارز هستند؛ هیچ یک از آن دو در اولین بازی خود گلزنی نکردند اما مهاجم اروگوئه‌ای کیفیت بازی خود را در سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشت و نیمار نیز نتوانست در پیروزی 7-0 مقابل لوانته در نیوکمپ، گلزنی کند.

از بازیکنان دهه قبل اما تیری هانری و بویان کرکیچ نیز در اولین بازی خود خوش شانس نبودند و هیچ یک نتوانستند مقابل حریفان بارسا، که به ترتیب راسینگ سانتاندر و اوساسونا بودند، گلزنی کنند. نتیجه هر دو این بازی‌ها به تساوی ختم شد.

در فصل 2009/10 زلاتان ابراهیموویچ توانست در اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا مقابل اسپورتینگ گلزنی کند؛ مصاف خارج از خانه‌ای که به پیروزی آسان 3-0 کاتالان‌ها انجامید. همین نتیجه در اولین هنرنمایی دیوید ویا در بازی خانگی آبی و اناری‌ها مقابل راسینگ بدست آمد و ال گواخه نیز توانست در این بازی دروازه حریف را بگشاید. یک سال بعد الکسیس سانچز در اولین بازی خود مقابل ویارئال که به پیروزی چشمگیر 5-0 بارسلونا ختم شد، گلزنی کرد.


آخرین کسانی که در اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا گلزنی کردند مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز بودند. مهاجم فعلی مالاگا مقابل ویارئال و مونیر مقابل الچه، در نیوکمپ اولین گل‌های خود را به ثمر رساندند.

علاوه بر همه این‌ها، اسطوره‌هایی مانتد یوهان کرایف، مارادونا، روماریو، هریستو استویچکوف، ریوالدو و ساموئل اتوئو در این لیست قرار دارند. برخی، مانند روماریو، عملکرد کاملی داشتند و ملی‌پوش برزیلی با هت تریک در نیوکمپ، درخشید.

در کل همه این آبی و اناری پوشان به نحوی فوق‌العاده بودند و تفاوت‌های جزئی داشتند. آلکاسر نیز این شانس را دارد که همچون سایر اعضای این لیست، نقش تاثیرگذار خود را نشان دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نخستین بازی مهاجم جدید بارسا؛ دیگر مهاجمان بارسا چگونه آغاز...
امیدوارم آلکاسر جزو اونایی باشه که سریع شروع می کنن به گلزنی!


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!