به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرناندز: مونیر هیچ مشکلی برای بازی مقابل بارسا نداردمصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۰۷) (۵۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

طبق صحبت‌های رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا، مونیر ال حدادی که طی قراردادی به صورت قرضی به والنسیا رفت تا آمدن پاکو آلکاسر تسهیل گردد، مانع و مشکلی برای بازی برابر بارسا نخواهد داشت.


صبح روز پنجشنبه، مدیر ورزشی بارسلونا، رابرت فرناندز و مدیر باشگاه، آلبرت سولر، پیش از توضیح درباره خرید جدید بارسلونا، پاکو آلکاسر، پیرامون موضوع حضور مونیر در دیدارهای برابر بارسلونا توضیح دادند. خرید پاکو آلکاسر، بازیکنی که پس از مذاکرات و صحبت‌های فراوان به بارسلونا پیوست، باعث شد تا مونیر به صورت قرضی به والنسیا برود. اما صحبت‌ها حاکی از آن بود که به خاطر اینکه مونیر بازیکن قرضی والنسیا است، بارسلونا می‌تواند از حضور وی در دیدارهای بین بارسا و والنسیا جلوگیری کند. فرناندز در این باره توضیح داد: «بارسا مشکلی با بازی مونیر ندارد. حضور او در زمین بازی در دیدار‌های این دو تیم برابر یکدیگر، تنها به صلاح دید سرمربی و کادر والنسیا بستگی دارد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرناندز همچنین پیرامون انتقال آلکاسر گفت: «با حضور سه مهاجم در سطح جهانی، کار کمی برای آلکاسر دشوار است. پاکو توانایی‌های خوبی دارد که می‌تواند به تیم کمک کند و بازی‌های زیادی نیز در پیش است. من مطمئنم هستم که او فرصت‌های خوبی برای بازی در تیم خواهد داشت. آلکاسر می‌داند که بارسا بهترین شماره 9 جهان، لوئیز سوارز، را در اختیار دارد. اما هیچ چیز نمی‌تواند مانع حضور آلکاسر در ترکیب تیم شود. ما سبک بارسلونا را از یاد نبرده‌ایم. برای همین جوانان مستعدی را به خدمت گرفته‌ایم تا زمانی به عنوان بازیکن اصلی تیم بتوانند برای بارسا بازی کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرناندز: مونیر هیچ مشکلی برای بازی مقابل بارسا ندارد
قطعا مونیر خواهد درخشید و احتمالا اون زمان برای برگردوندنش مشکل خواهیم داشت!


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۲۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: فرناندز: مونیر هیچ مشکلی برای بازی مقابل بارسا ندارد
امیدوارم مونیر یک گلزن خوب بشه و اینکه بارسا مطمئنن اونقدر شخصیت داره که از بازی کردن یک جوان که برای تجربه فرستادش به تیم دیگه جلوگیری نکنه


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!