به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه‌های رونالدینیو برای آیندهاسطوره‌ها
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۶:۲۹) (۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: بلیچر ریپورت
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

رونالدینیو، اسطوره برزیلی، اعتقاد دارد که نیمار روزی می‌تواند به خوبی هم‌تیمی‌اش در نیوکمپ، لیونل مسی باشد؛ اما بخت با نیمار یار نبوده است که او در عصر و دورانی که مسی بازی می‌کند، حضور دارد. او همچنین پیرامون برنامه‌هایش برای آینده نیز صحبت کرد. در این خبر مهمترین بخشهای مصاحبه این اسطوره دوست داشتنی را مرور خواهیم کرد.


رونالدینیو اگرچه مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال قلمداد نکرد، اما اعتقاد دارد که مسی در عصر و دوران خود بهترین است. او در ادامه گفت: «بازیکنان مختلفی در عصر خود بهترین بوده‌اند؛ گارینچا، مارادونا... و اکنون مسی بهترین بازیکن دوران خود است. بازیکن‌هایی در این سطح در زمان خودشان می‌توانند بهترین باشند. همانطور که من هم در زمان خودم بهترین بودم». او اضافه کرد که نیمار 24 ساله در سالهای آتی بهترین بازیکن عصر خودش خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالدینیو 36 ساله که پس از حضور در فلامینزه برزیل در سپتامبر سال گذشته، به عنوان بازیکن فعالیتی نکرده است، اعلام کرد که برای بازی در فصل جدید نیز برنامه دارد. با این حال، رونالدینیو موفقیتی را که در پنج سال حضورش در بارسا، بین سالهای 2003 تا 2008، به دست آورد را نتوانست تکرار کند. او در بارسا به 2 عنوان قهرمانی لالیگا، یک عنوان لیگ قهرمانان و کسب جایزه بهترین بازیکن سال جهان برای دو فصل، دست یافت. رونالدینیو یک بازیکن اساسی در انقلاب بارسا بود. انقلابی که تاثیرش برای یک دهه بر کل فوتبال اروپا نیز حاکم ماند.

رونالدینیو همچنین اذعان کرد که می‌تواند دوران فوتبالی خود را در آمریکا به پایان برساند. او درباره برنامه‌هایش خارج از زمین فوتبال نیز صحبت کرد.

«من به دنبال پایان دادن به دوران فوتبالی خود به عنوان بازیکن هستم و نیاز دارم که یک فصل دیگر نیز بازی کنم. در تدارک پروژه‌ای هستم که فوتبال و موسیقی را با هم می‌آمیزد. همانطور که می‌دانید من به فوتبال و موسیقی علاقه دارم و در پی دنبال کردن علایقم هستم. خواهیم دید که در سال پیش رو چه اتفاقاتی خواهد افتاد. من شانس بازی در آمریکا را داشته‌ام و دوستان زیادی در اینجا دارم. حالا من شانس این را دارم که دوباره در اینجا بازی کنم. اما برای من مهمترین چیز ارتقا و بهبود یافتن شرایط فعلی‌ام است. همانطور که درباره موسیقی صحبت کردم، برنامه من چیزی مرتبط با موسیقی و فوتبال خواهد بود. ایده‌ای برای مدارس سراسر دنیا. اما انتخاب من برای سالی که در پیش دارم تعیین کننده است».


غول‌های کاتالان با رونالدینیو تحت مربیگری فرانک رایکارد، در سال 2006 به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند. آبی اناری‌ها موفق شدند با هدایت پپ گواردیولا دوبار دیگر نیز این جام را فتح کنند. آخرین قهرمانی بارسا در این رقابت‌ها، تحت هدایت لوئیز انریکه به دست آمد. رونالدینیو پیرامون وضعیت بارسلونا در این روزها نیز صحبت کرد: «این بارسلونا، یکی از بهترین‌های خود در تاریخ است. آنها بازیکنان بی‌نظیری را در اختیار دارند و تماشای فوتبالشان بسیار لذت بخش است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
San.Andres
پاسخ به: برنامه های رونالدینیو برای آینده
رفتن رونالدینیو از بارسا غمگین بود، رفتنش از فوتبال دلگیره.


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!