به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلکاسر: پیوستن به بارسا گامی رو به جلو در دوران ورزشی من استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۲۲) (۴۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مهاجم اسپانیایی بارسلونا که ششمین خرید این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بوده است، برای نخستین بار پس از انتقالش از والنسیا به صحبت با خبرنگاران پرداخت.


پاکو آلکاسر، امروز به طور رسمی توسط باشگاه معرفی شد. کمی بعد از ورود به نیوکمپ، او در مصاحبه‌ای حضور یافت و به پرسش‌هایی در مورد انتقالش به بارسا پاسخ داد. وقتی از او پرسیده شد که چرا مستایا را با هدف پیوستن به بارسا ترک کرده است، او اظهار داشت: «پیوستن به بارسا گامی رو به جلو در دوران ورزشی من است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او ادامه داد: «برای من بازی در کنار لوییز سوارز، مسی و نیمار، تجربه منحصربفردی است. همینطور بودن در کنار هم‌تیمی‌های گذشته [متئو، آلبا و آندره گومز] باعث می‌شود که کار آسان تری برای وفق پیدا کردن داشته باشم».

او همچنین در مورد پیدا کردن جایی در ترکیب گفت که متوجه چالش بسیار بزرگی که با آن روبروست، می‌شود، و حاضر است در هر پُستی که مربی بخواهد به تیم کمک کند: «پُست اصلی من مهاجم نوک است، اما می‌توانم در نقاط دیگری هم بازی کنم و اگر سرمربی بخواهد از من تا در گوشه‌ها بازی کنم، حتماً این کار را انجام خواهم داد». او همچنین گفت که می‌داند لوییز سوارز بهترین مهاجم نوک دنیاست و حضور در کنار او را یک افتخار می‌داند.

او در پایان گفت: «من هر کاری می‌کنم تا بهترین‌ها را در فرصتی که برایم به وجود می‌آید انجام دهم. وقتی فرصت بازی برای بارسا پیش می‌آید، شما نمی‌تواند آن فرصت را از دست بدهید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلکاسر: پیوستن به بارسا گامی رو به جلو در دوران ورزشی من است
امیدوارم موفق باشه.


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!