به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هدف مونیر، حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپامصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۵۴) (۴۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

مونیر ال حدادی، بازیکن سابق بارسلونا پس از انتقال به والنسیا، باور دارد که این تیم، لیاقت بازگشت به برترین رقابت اروپایی را دارد. او مصمم است که به والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کمک کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا مونیر جوان را به عنوان بخشی از قراردادی که طبق آن پاکو آلکاسر را به نیوکمپ آورد، به خفاش‌ها قرض داد. مهاجم 21 ساله که پشت لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز که نفرات ترکیب اصلی در بارسا هستند، قرار داشت؛ هم چنین مورد توجه سلتاویگو هم قرار گرفت ولی والنسیا را برای به حقیقت پیوستن رویا‌هایش، مناسب‌تر دانست.

او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «هدف اصلی این فصل من، رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا است و من باور دارم که ما قادر به انجام این کار هستیم. سلتا هم به من علاقمند بود، اما دقیقا همان زمانی که از علاقه والنسیا آگاه شدم، به آنها گفتم که می‌خواهم به آن تیم بپیوندم». وی افزود: «من به اینجا آمده‌ام تا گل‌های زیادی به ثمر برسانم و هیچ شکی ندارم که این فصل، فصلی موفقیت آمیز برای ما خواهد بود».

مونیر طی 45 بازی که برای تیم اول بارسلونا انجام داد، 10 گل به ثمر رساند. در حالی که او تنها در 15 دیدار از ابتدا به میدان رفت. او در شرف انجام اولین تجربه بازیش با والنسیا در بازی خانگی شنبه مقابل رئال بتیس است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هدف مونیر، حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
مطمئنا اونجا که فشار هم روش خیلی کمتره می درخشه.


جمعه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!