به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

افتتاح دفتر کاری بارسلونا در نیویورک با یک گل از رونالدینیو! بارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۱۱) (۶۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، با افتتاح یک دفتر کاری جدید، واقع در قلب منهتن، قصد دارد فعالیت‌های اجتماعی و تجاری باشگاه، در بازارهای آمریکا را ترویج دهد.


روز گذشته (سه شنبه) بارسلونا یکی دیگر از دفاتر کاری خود را طی مراسمی در طبقه بیستم یک ساختمان 250 طبقه در پارک اونیو نیویورک، افتتاح کرد. اینجا اکنون مرکز تمامی شرکت‌های باشگاه در این شهر است، درست در قلب منهتن!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در مراسم افتتاحیه این دفتر، طی حرکتی نمادین، رونالدینیو توپی را وارد دروازه کرد تا الهام بخش مسیر درست باشگاه در فعالیت‌های اجتماعی، تجاری و خیرخواهانه‌اش باشد.

بارتومئو رهبر گروه بارسلونا در این مراسم بود و علاوه بر او معاون اول ریاست باشگاه جوردی کاردونر، معاون ریاست باشگاه جوردی مستره، مانل آرویو، و یکی از بازیکنان تیم بانوان بارسلونا، لاین رودیک هانسن نیز در این افتتاحیه حضور داشتند. همچنین رئیس سازمان لیگ‌ام اس ال (لیگ برتر آمریکا) دان کمیسر گاربر و سفیر ایالات متحده در اسپانیا، جیمز کاستوس نیز در این مراسم سخنرانی کردند. استویچکف و ویا (به عنوان سفیران لالیگا) در این مراسم حاضر بودند.

بعد از اتمام مراسم خوش آمد گویی، هیئت بارسا و میهمانانشان در رستوران Mad 24، واقع در طبقه بالای هتل روزولت، پذیرایی شدند؛ جایی که می‌توان در آن زیبایی و شکوه شهر نیویورک را تماشا کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقل قول‌هایی از مصاحبه بارتومئو در مراسم

«بارسا از امروز وارد عصر جدیدی می‌شود، عصری که می‌خواهد در آن فعالیت‌های خود را در سراسر جهان افزایش دهد. افتتاح این دفتر کاری در نیویورک، تصمیم استراتژیکی بود که توسط هیئت مدیره باشگاه گرفته شد، که دلیل آن نه تنها برای انجام فعالیت‌های تجاری، بلکه اجتماعی و خیرخواهانه بود. روابط تجاری بارسلونا با آمریکا باعث می‌شود که بتوانیم با بنیاد‌هایی مانند یونیسف و گیتس در زمینه‌های اجتماعی و بشر دوستانه همکاری داشته باشیم. ما می‌خواهیم به جهان توضیح دهیم که بارسا به کجا می‌رود و در آینده چه خواهد شد: آرزوی ما این است که به جهانی‌ترین، شگفت انگیز‌ترین و دوست داشتنی‌ترین موسسه ورزشی این سیاره تبدیل شویم. با افتتاح این دفتر، و دفتری که دو سال پیش در هنگ کنگ افتتاح شد، حال می‌توان گفت که بارسا در 24 ساعت شبانه روز و تمام هفت روز هفته، در حال انجام فعالیت می‌باشد».

دیدار با مطبوعات شمال آمریکا و رئیس سازمان لیگ‌ام اس ال

پیش از شروع رسمی مراسم افتتاحیه، بارتومئو و مانوئل آرویو، از تعدادی خبرنگار شمال آمریکا و سایر نقاط جهان، استقبال کردند. حدودا یک ساعت بارتومئو و آرویو در مورد انگیزه و همچنین استراتژی باشگاه در این کشور با مطبوعات صحبت کردند و از اهمیت این دفتر کار جدید، در زمینه گسترش فعالیت‌های بین المللی گفتند.

روزنامه‌های شناخته شده‌ای مانند نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، مجله تایم، اسپورت ایلوستریتد و سازمان‌های بین المللی مانند آسوشیتد پرس و بلومبرگ در این مراسم حضور داشتند.

بلافاصله پس از آن، بارتومئو با دان کمیسر گاربر (رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال آمریکا) ملاقات کرد تا با او درباره موضوعات مختلف برای ترویج این ورزش در ایالات متحده صحبت کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: افتتاح دفتر کاری بارسلونا در نیویورک با یک گل از رونالدینیو!...
واقعا دم بارتومئو گرم که داره بارسا رو جهانی می کنه!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۴۱)
 
Sidarta
پاسخ به: افتتاح دفتر کاری بارسلونا در نیویورک با یک گل از رونالدینیو!...
نقل قول
بارسا از امروز وارد عصر جدیدی می شود، عصری که می خواهد در آن فعالیت های خود را در سراسر جهان افزایش دهد. افتتاح این دفتر کاری در نیویورک، تصمیمی استراتژیکی بود که توسط هیئت مدیره باشگاه گرفته شد

همچین میگه انگار آمریکا یکی از قطب های فوتبال دنیاست


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: افتتاح دفتر کاری بارسلونا در نیویورک با یک گل از رونالدینیو!...
مرتیکه فقط دنبال همین اداهاس

ورداشتن هشتگ درست کردن #FCBLovesNY. آخه این عقده ای بازیا چیه؟


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!