به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مقدماتی جام جهانی؛ درخشش نیمار و سوارز در روز توقف آرژانتینملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۳۰) (۶۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

در حالی که دو تیم برزیل و اروگوئه، با حضور نیمار و سوارز در ترکیب خود و درخشش این دو، توانستند پیروزهای مهمی را به ترتیب در مقابل کلمبیا و پاراگوئه بدست بیاورند، آرژانتین در نبود مسی به تساوی 2-2 با ونزوئلای قعر نشین رضایت داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برزیل با پیروزی مقابل کلمبیا با گل نیمار، وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرد. در این دیدار که در نهایت با پیروزی 2-1 برزیل میزبان همراه بود، ابتدا و در همان دقیقه دو، میراندا روی پاس نیمار از روی کرنر، برزیل را با یک گل پیش انداخت. اما این برتری دیری نپایید و کلمبیا روی ارسال خامس رودریگز و گل به خودی مارکینیوش، به بازی بازگشت.

در نیمه دوم، با هم این نیمار بود که ناجی برزیل شد. مهاجم بارسا که این روزها بدون شک محبوب‌ترین شخصیت برزیل است، روی پاس فیلیپ کوتینیو در نیمه دوم دروازه کلمبیا را باز کرد تا برزیل را به رتبه دوم جدول برساند. سلسائو در حال حاضر تنها اروگوئه را بالاتر از خود می‌بیند و با تفاضل گل بهتر نسب آرژانتین، جایگاه دوم را مال خود کرده است.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، اروگوئه با درخشش مسلم سوارز و کاوانی، یک پیروزی آسان خانگی را مقابل پاراگوئه تجربه کرد. آن‌ها با دو گل از کاوانی (که هر دو روی پاس‌های سوارز به ثمر رسید)، یک گل از سوارز (پنالتی) و یک گل از کریستین رودریگز، با حساب 4-0 پاراگوئه را در هم کوبیدند تا ضمن حفظ رکورد صد در صد پیروزی در خانه در این رقابت‌ها، صدر جدول را هم از آرژانتین پس بگیرند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما آرژانتین در غیاب بهترین بازیکن دنیا در ترکیب خود، کار سختی را در زمین ونزوئلا داشت. میزبان که در هفت بازی اخیر خود، شش شکست و یک تساوی بدست آورده بود و با تنها یک امتیاز پا به این دیدار گذاشته بود، تا آستانه شکست آلبی سلسته پیش رفت.

آرژانتینی‌ها که عناصر هجومی خود از جمله لیونل مسی و سرخیو آگوئرو را در اختیار نداشتند، ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتادند. این نتیجه تا اوایل نیمه دوم پا برجا بود، تا اینکه با دو گل پراتو و اوتامندی، آرژانتین از شکست گریخت، اما با از دست دادن این دو امتیاز مهم، صدرنشینی را هم پس از چند روز به اروگوئه بازگرداند.

در حال حاضر، اروگوئه با 16، برزیل با 15 و آرژانتین هم با 15 (و تفاضل گل کمتر) به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: مقدماتی جام جهانی؛ درخشش نیمار و سوارز در روز توقف آرژانتین
یعنی آرژانتین و اروگوئه و برزیل بدون مسی و سوارز و نیمار هیچی جز یه تیم معمولی نیستن!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۴۳)
 
San.Andres
پاسخ به: مقدماتی جام جهانی؛ درخشش نیمار و سوارز در روز توقف آرژانتین
برید ویدئوی گل نیمار رو ببینید. وقتی گل رو می زنه ورزشگاه می ترکه؛ نه معمولی، واقعاً! فاصله ای تا تبدیل شدن به بزرگترین اسطوره کشورش نداره.


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۰۰)
 
Sidarta
پاسخ به: مقدماتی جام جهانی؛ درخشش نیمار و سوارز در روز توقف آرژانتین
مسی خواهشا ملیتتو اسپانیایی کن


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مقدماتی جام جهانی؛ درخشش نیمار و سوارز در روز توقف آرژانتین
واقعا آرژانتین بدون مسی هیچی نیست!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!