به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حمایت اینیستا از گواردیولا: پپ می‌تواند در انگلستان موفق باشدمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۴۴) (۴۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


هافبک خلاق و کهنه کار بارسلونا معتقد است که پپ گواردیولا توانایی کامل برای وفق یافتن با شرایط در لیگ جزیره و به موفقیت رسیدن به همراه منچستر سیتی را دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گواردیولا این روزها به همراه سیتی اوضاع بسیار خوبی در لیگ جزیره دارد و با کسب سه پیروزی از سه بازی، صدرنشین این رقابت هاست. آندرس اینیستا، که بین سال‌های 2008 تا 2012، تحت نظر سرمربی کاتالانی بازی می‌کرد، به شدت به حمایت از او و هم‌تیمی‌های آبی پوشش در تیم ملی اسپانیا، از جمله «داوید سیلوای استثنایی» حمایت کرد.

او در گفتگو با گاردین اظهار داشت: «پپ بلد است که چگونه وفق پیدا کند و مطمئنم که در انگلستان هم این اتفاق برایش خواهد افتاد. او همچنین دستیارانی مانند میکل آرتتا دارد که لیگ را می‌شناسند و می‌توانند به او بسیار کمک کنند».

او ادامه داد: «سیتی فعالیت مناسبی در نقل و انتقالات داشته و بازیکنان خوب بسیاری در اختیار دارد. من نولیتو را می‌شناسم، چرا که با او در بارسا و تیم ملی اسپانیا هم بازی بوده‌ام. او شروع بسیار خوبی داشته است و امیدوارم بتواند به آن ادامه بدهد. من سال هاست که به تحسین داوید سیلوا می‌پردازم. به نظر من او یک بازیکن استثنایی است».

«بازیکنان چیزهایی زیادی را از سرمربی، هم‌تیمی‌ها و البته تجربه‌های خود می‌آموزند. من چیزهای بسیار زیادی از پپ آموختم و او به من کمک کرد تا بتوانم پیشرفت کنم. او در سیتی هم همین کار را انجام خواهد داد».

اینیستا روزهای ابتدایی حضور گواردیولا در بارسا را به یاد می‌آورد، جایی که شروع بسیار سختی داشتند و دو بازی اولیه لالیگا در سال 2008/09 را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند. هافبک بارسا که در کارنامه خود هشت قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی می‌بیند، می‌گوید که مطمئن بود اوضاع تغییر خواهد کرد.

او در این باره گفت: «اوضاع در آن زمان هنوز آغاز نشده بودند، اما من به او ایمان داشتم. من یک حس درونی داشتم. وقتی احساسات درونی شما به کار می‌افتند، می‌دانید که آن‌ها واقعی هستند. من احساس کردم که این را باید به او بگویم و از او پشتیبانی کنم».

«ما از یورو 2008 بازگشته بودیم و به سنت اندرو رفتیم. از همان ابتدا می‌توانستید تفاوت را احساس کنید: تمرینات، ارتباطات، سبکی که سرمربی داشت. تا آن زمان در تمرینات ما چنین سبک مشخصی وجود نداشت و من با آن بسیار احساس راحتی کردم. این همه چیز را تغییر داد و ما به آن نیاز داشتیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: حمایت اینیستا از گواردیولا: پپ می تواند در انگلستان موفق باش...
هر کاری میخواد بکنه فقط به بازیکنای ما کاری نداشته باشه


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت اینیستا از گواردیولا: پپ می تواند در انگلستان موفق باش...
با این کاری که مرتیکه خودخواه با توره کرد امیدوارم تقاصش رو پس بده! البته تهش یه جام اتحادیه می گیره آدمای عقل به چشم هم میگن ببینین جام گرفت!!!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!