به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا به دنبال تمدید قرارداد تراشتگنآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۴) (۴۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا، نام دروازبان آلمانی خود را به لیست کسانی که لیاقت یک تمدید قرارداد فوری دارند، اضافه کرد. به گفته بارتومئو، تراشتگن یکی از اعضای اصلی تیم محسوب می‌شود و آینده باشگاه است، و بنابراین به زودی قراردادش تمدید خواهد شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

قهرمان اسپانیا، هفته گذشته و پیش از پایان بازه نقل و انتقالاتی، به شدت مشغول بودند و در پایان چند بازیکن با کیفیت را به ترکیب خود اضافه کردند. پس از پایان نقل و انتقالات، سران باشگاه کاتالانی اظهار داشته‌اند که حالا قصد دارند قرارداد بازیکنانی مانند لیونل مسی، لوییز سوارز و ایوان راکیتیچ را تمدید کنند.

و حالا بارتومئو، در حالی نام تراشتگن را هم به این لیست اضافه می‌کند که دروازبان 24 ساله، هنوز سه سال تا پایان قراردادش با بارسا فاصله دارد. رئیس باشگاه در گفتگو با RAC1 اظهار داشت: «مارک [تراشتگن] یکی از مهره‌های کلیدی تیم در آینده است. درست مانند راکیتیچ، سوارز و مسی، او نیز بازیکن بسیار مهمی محسوب می‌شود و تعهدات ما به او بسیار قوی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا به دنبال تمدید قرارداد تر اشتگن
دیگه باید یه دهه بمونه تو تیم!


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!