به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلباران ماتادورها، در شب گلزنی سرجی روبرتو! گزارش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۹:۱۴) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

اسپانیا با حضور چهار بازیکن بارسایی در ترکیب اولیه خود، با نتیجه 8-0 لیختن اشتاین را مغلوب کرد، این در حالی بود که کروات‌ها به تساوی 1-1 مقابل ترکیه رضایت دادند.


اسپانیایی‌ها در این دور از بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خود را، با نتیجه 8-0 مقابل لیختن اشتاین آغاز کردند تا برای سایر حریفان خود نیز خط و نشان کشده باشند. در بین چهار مدافع جولین لوپتگی، نام سه بازیکن (سرجی روبرتو، جرارد پیکه و جوردی آلبا) از تیم سابق او یعنی بارسلونا، دیده می‌شد که هر سه آنها، به علاوه سرجیو بوسکتس در مرکز خط میانی، 90 دقیقه برای ماتادورها دوندگی کردند. این در حالی بود که پاکو آلکاسر، جدیدترین خرید آبی و اناری‌ها، بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیگو کاستا اولین کسی بود که برای اسپانیا گلزنی و حساب کار را 1-0 کرد. در نیمه دوم اما سرجی روبرتو، در دقیقه 55 توپ را به سمت دروازه لیختن اشتاین شلیک کرد. سیلوا و ویتولو دو گل بعدی اسپانیا را به ترتیب در دقایق 59 و 60 به ثمر رساندند و دیگو کاستا نیز هفت دقیقه بعد دابل خود را تکمیل کرد. موراتا و سیلوا نیز دو گل آخر این جشنواره را به نام خود ثبت کردند.

طبیعتا این پیروزی اسپانیایی‌ها را به صدر جدول گروه G می‌فرستد اما آزمون سخت ماتادورها، در بازی بعدی آنها که 6 اکتبر در تورین برگزار خواهد شد، می‌باشد. شاگردان لوپتگی باید مقابل ایتالیایی صف بکشند که با پیروزی 3-1 مقابل رژیم اشغالگر قدس کار خود را شروع کرده است.

در عین حال در گروه I، پنالتی ایوان راکیتیچ، کرواسی را 1-0 از ترکیه (بدون آردا) در زاگرب پیش انداخت. در نیمه دوم اما کالهان اوغلو با وجود مصدومیتی که در نیمه اول بازی برایش رخ داد، حساب کار را 1-1 کرد. جالب است بدانید هر سه بازی این گروه با تساوی 1-1 به پایان رسید و هر شش تیم آن یک امتیاز از دور اول این بازی‌ها کسب کردند.

زیر 21 سال اسپانیا

ساعاتی پیش از آغاز بازی‌های مذکور، تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا در حالی به تساوی 1-1 مقابل سوئد در مالمو رضایت داد که دنیس سوارز تمام 90 دقیقه را برای آن بازی کرد. این که تیم اکنون تحت هدایت آلبرت سلادس قرار دارد، به لطف گل جرارد دلوفو در دقیقه 50، به برتری رسید اما گل به خودی میکل مرینوس، آن هم زمانی که تنها 4 دقیقه به پایان بازی مانده بود، پیروزی را از اسپانیایی‌ها سلب کرد. این نتیجه کار اسپانیا را برای صعود به تورنمت جام ملت‌های اروپا - که سال آینده در لهستان برگزار خواهد شد - سخت کرد.

سایر بازی‌ها

دینیه و اومتیتی، این دو آبی و اناری پوش فرانسوی، امشب، ساعت 23:15 (به وقت ایران) به مصاف بلاروس خواهند رفت و یاران هلندی سیلسن نیز در همین ساعت مقابل سوئد بازی خواهند کرد. پرتغال اما بدون آندره گومز مصدوم، به دیدار با سوئیس می‌رود.

برنامه بازی‌های امروز کاتالان‌های آمریکای جنوبی هم بدین شرح است: اروگوئه (سوارز) vs پاراگوئه، آرژانتین (ماسکرانو) vs ونزوئلا و برزیل (نیمار) vs کلمبیا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلباران ماتادورها، در شب گلزنی سرجی روبرتو!
باریکلا جوجو.

آردا چرا با ترکیه نیست؟


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: گلباران ماتادورها، در شب گلزنی سرجی روبرتو!
یه گل دیگه ماله موراتاس. یعنی دو تا موراتا زده بعدش سیلوا آخری رو.
البته سایت رسمی خودش فقط اسم 5 تا گلزنو ذکر کرده. بقیه رو پریده، حالا اینجا فقط یه گل موراتا ذکر نشده.


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۳۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: گلباران ماتادورها، در شب گلزنی سرجی روبرتو!
من هرجوری حساب کردم این 7تا گل میشه تو سایتای دیگه ام همینطور بود ولی نتیجه را همه جا 8-0 نوشتن اون یکی گل چی شد پس


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!