به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سپتامبری شلوغ در انتظار آبی و اناری پوشانبرنامه بازی‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۷:۵۵) (۵۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

تیم اصلی بارسلونا، پیش از آغاز دومین وقفه بازی‌های ملی باید طی 23 روز، هفت بازی انجام دهد؛ در این بین پنج بازی در چارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار خواهد شد و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنج بازی لالیگایی

برنامه پر تب و تاب کاتالان‌ها بعد از پایان بازی‌های ملی، مقابل آلاوز، یکی از تازه واردان لالیگا، در نیوکمپ شروع خواهد شد؛ شنبه، 10 سپتامبر (20 شهریور) ساعت 23:00 (به وقت ایران). یک هفته پس از این دیدار، بارسا مجددا مقابل تیمی تازه وارد صف آرایی خواهد کرد؛ این بار لگانس. پنج شنبه هفته بعد آن (31 شهریور) اما شاگردان انریکه و سیمئونه، در نیوکمپ، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مقصد بعدی کاتالان‌ها به آستوریا می‌رسد و آنها باید مقابل تیم سابق سرمربی خود بازی کنند. بعد از این بازی، بارسلونا اولین تعطیلات آخر هفته خود را تجربه خواهد کرد و سپس در دومین روز ماه اکتبر (11 مهر) به دیدار با سلتاویگو، دیگر تیم سابق سرمربی خود خواهند رفت.

نخستین بازی‌های اروپایی

علاوه بر فعالیت در لیگ داخلی، بارسا تلاش خود برای کسب ششمین قهرمانی در معتبرترین رقابت اروپایی را نیز در همین ماه کلید خواهد زد. اولین حریف مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای آبی و اناری‌ها آشناست؛ سلتیک گلاسکو، تیمی که در پیش فصل نیز با آن مبارزه کرده بودند. دیدار بارسا و این تیم اسکاتلندی 13 سپتامبر (23 شهریور) ساعت 23:15 (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. در 28 سپتامبر، آخرین هفته این ماه، آبی و اناری پوشان باید تیمی را متوقف کنند که مارک آندره تراشتگن، دروازبان اول آنها، فوتبال خود را از آنجا شروع کرد؛ بروسیا مونشن گلادباخ.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: سپتامبری شلوغ در انتظار آبی و اناری پوشان
بازی سخت با اتلتیک و سلتاویگو هست که باید ببریم


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سپتامبری شلوغ در انتظار آبی و اناری پوشان
به امید خدا تمام این بازیا رو می بریم!


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!