به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

1 تا 25؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان بارسا، رئال، و اتلتیکو، بر اساس شماره پیراهن!آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۲۵) (۱,۳۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با پایان بازه نقل و انتقالات تابستانی، دیدیم غول‌های لالیگا - بارسا، رئال مادرید و اتلتیکو - فعالیت‌های نه چندان مشابهی در این بازه داشته‌اند. در حالی که همواره رئال مادرید آن تیمی بود که خریدهای بزرگ و گران قیمت انجام می‌داد، در این بازه این بارسا و اتلتیکو بودند که فعالیت بیشتری داشتند و به تقویت ترکیب فصل گذشته خود پرداختند. در این مقاله، ترکیبی 25 نفره از بازیکنان این سه تیم، بر اساس شماره پیراهن‌های آن‌ها انتخاب کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 1 - تراشتگن، ناواس، مویا

ناواس، انتخاب ماست. تراشتگن فوق‌العاده است، اما دروازبان کاستاریکایی از تابستان 2014 درخشش خود را آغاز کرده و همچنان به آن ادامه می‌دهد - جایی که او به تیم ملی کشورش کمک کرد تا راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شوند. او همچنین در تمامی بازی‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته، سه گل دریافت کرد.

شماره 2 - خالی، کارواخال، گودین

گودین، احتمالاً بهترین «مدافعِ صِرف» دنیا در حال حاضر است. او یک دیوار انسانی است که حرکت می‌کند، تکل می‌زند، و احتمالاً وقتی داور نگاهش متوجه او نیست، ضرباتی هم وارد می‌کند. در سال 2014 قهرمان لالیگا شد و در سه سال اخیر، دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر بوده است.

شماره 3 - پیکه، پپه، فیلیپه لوییز

هر سه این بازیکنان فوق‌العاده‌اند، اما فقط یکی از آن‌ها یک بیزنسمن واقعی است که توانست شکیرا را قانع به ازدواج با خود کند در حالی که یک عنصر دفاعی حیاتی در ترکیب بهترین تیم دنیاست که توانسته در طول 7 سال گذشته دو بار سه گانه بدست بیاورد! پیکه، به هر حال.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 4 - راکیتیچ، راموس، خالی

در این باره در حق راکیتیچ بی‌انصافی می‌شود، اما سرخیو راموس مرد بازی‌های بزرگ است. تنها بازیکن تاریخ که در یک سال، در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها گلزنی کرده است.

شماره 5 - بوسکتس، واران، تیاگو

سرجیو بوسکتس بهترین هافبک دنیاست. او بدون هیچ تلاشی بازی بازیکنان حریف را مختل می‌کند و ضرباهنگ بازی تیمش را حفظ می‌نماید. او بیشتر از هر کسی که نامش لیونل نیست، در بارسا نقشی تعیین کننده دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 6 - دنیس، ناچو، کوکه

اگر یک نفر سعی کند ژاوی را با جیمز میلنر ترکیب کند، در نهایت به کوکه می‌رسد. او به هیچ وجه توانایی‌های مرد کاتالان را ندارد، اما با قدرت بدنی، سماجت و هوش دفاعی‌اش، تبدیل به یک بازیکن مهم شده است. او همچنین در ضربات آزاد تخصص خاصی دارد.

شماره 7 - آردا، رونالدو، گریزمان

همانطور که تفسیر David میکل آنجلو، کار بسیار سختی است، این مسئله برای کریستیانو رونالدو هم صادق است. او یک ماشین گلزنی بدون ترس است.

شماره 8 - اینیستا، کروس، سائول

سائول به زودی تبدیل به یکی از بهترین هافبک‌های دنیا می‌شود، کروس در حال حاضر یکی از بهترین هافبک‌های دنیاست، اما اینیستا یکی از بهترین هافبک‌های تمام دوران هاست. این بازیساز فوق‌العاده، با جذابیت و ظرافت مخصوص به خودش، باعث شده است که ما از حضور در دورانی که او در آن وجود دارد، احساس خوشبختی کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 9 - سوارز، بنزما، تورس

سوارز بهترین شماره 9 دنیاست. هیچ مهاجم دیگری این حد از توان بدنی، مهارت و جاه طلبی برای پیروزی را در کنار هم ندارد. او به طور کامل نمایشی بهتر از هر بازیکن دیگری (به لحاظ تعداد گل + پاس گل) در فصل گذشته داشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 10 - مسی، خامس، کاراسکو

لیونل مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست. یک هدیه به همه ما.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 11 - نیمار، بیل، کوریا

گرت بیل یک تانک است که با سرعت یک فِراری حرکت می‌کند، اما نیمار یک جادوگر است، و جادوگر به معنای واقعی کلمه. جوان برزیلی با اراده پولادینش از آن استعدادهای غیر واقعی است که هر چه بازی بزرگتر باشد، تصمیم گیری‌های او بهتر می‌شود. او اخیراً برزیل را به یک مدال طلای تاریخی در المپیک ریو رساند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 12 - رافینیا، مارسلو، آگوستو

اگر پویایی قابل اندازه‌گیری بود و می‌توانستیم وزن آن را اندازه بگیریم، مارسلو رکوردها را جابجا می‌کرد. او بازیساز دوم رئال مادرید است، در حالی که ظاهراً در پُست مدافع کناری بازی می‌کند.

شماره 13 - سیلسن، کاسیا، اوبلاک

وقتی اتلتیکو تیبو کورتوآ را از دست دادند، سران و هواداران باشگاه هیچگاه فکر نمی‌کردند که کسی مانند او را دوباره در دروازه خود ببینند. این درست است، چرا که اوبلاک در سطح کاملاً بالاتری از کورتوآ قرار دارد. دروازبان اهل اسلونی، رسماً غیر قابل عبور است و آخرین خط دفاعِ ساخت یافته سیمئونه محسوب می‌شود.

شماره 14 - ماسکرانو، کاسمیرو، گابی

کاسمیرو خوب است، گابی عالی است، اما ماسکرانو درخشان است. او با استعداد دفاعی‌اش، فاز جدیدی را برای دوران ورزشی خودش به عنوان یک مدافع میانی به وجود آورد و با حضور در این پُست، دو بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. در حالی که با حضور در پُست هافبک دفاعی - پُست اصلی‌اش - به همراه تیم ملی آرژانتین به سه فینال بزرگ در سه سال پیاپی رسید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 15 - خالی، کنترائو، ساویچ

بازیکنی قدرتمند که اعتبار خود را پس از شکست در انگلستان، دوباره بدست آورد. ساویچ یک گزینه حیاتی در قلب خط دفاعی اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود. او می‌تواند وارد زمین شود و تیمش ذره‌ای از قدرت خارق العاده دفاعی خود را از دست ندهد، که این مسئله خود خارق العاده است.

شماره 16 - خالی، کواچیچ، ورسالکو

یک بازیساز با فوتبالی چشم نواز و فیزیک مناسب که به او این جازه را می‌دهد تا در هر قسمتی از خط هافبک بتواند بازی کند. او در اینتر به طور کامل فاز هجومی تیم را در اختیار داشت، اما به نظر می‌رسد که در رئال مادرید نقشی بیشتر از «وارث مودریچ بودن» برایش در نظر گرفته نشده است.

شماره 17 - آلکاسر، واسکز، خالی

در حالی که آلکاسر می‌تواند نمایش‌های خوبی در بارسا داشته باشد، واسکز پیش از این توانسته در رئال این کار را انجام دهد. از ناکجا آمد و استعدادهای بزرگتر و «بهتر» را، با بازی پویای خود در کناره‌های زمین، کنار زد. می‌تواند تا سال‌ها مهره‌ای ارزشمند برای رئال مادرید و اسپانیا باشد.

شماره 18 - آلبا، ماریانو، خالی

مرد کوتاه قامت با سرعتی خیره کننده، زیر نظر لوییز انریکه ضمن تبدیل شدن به یک مدافع سطح بالا، یک مهاجم سطح بالا هم محسوب می‌شود. با سرعت دیوانه وار خود، می‌تواند تقریباً هر مشکلی که حریف بتواند ایجاد کند را، حل نماید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 19 - دینیه، مودریچ، هرناندز

چندان معمول نیست که کسی فوتبال یک بازیکن را «پر زرق و برق» توصیف کند، اما لوکا مودریچ فوتبال پر زرق و برقی را ارائه می‌دهد. فوتبال او فقط در مورد زیبایی نیست، او همینطور در دو قهرمانی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، یک عنصر کلیدی بوده است.

شماره 20 - روبرتو، آسنسیو، خوان فران

آسنسیو یک ستاره آینده دار است و سرجی روبرتو شدیداً انتظارات را بالا برده است، اما خوان فران یک مهره مصمم در یکی از بهترین خطوط دفاعی تاریخ فوتبال است. او که پیش از این یک وینگر بوده است، به عنوان یک مدافع کناری، در سمت راست تیمش همواره در حال حرکت است.

شماره 21 - گومز، موراتا، گامیرو

دو بار پیاپی به همراه سویا موفق به قهرمانی در لیگ اروپا شد و حالا استعداد گلزنی خود را به اتلتیکو آورده است. او مانند یک جیمی واردی با ثباتی بیشتر است که وقتی به آن فکر می‌کنید، می‌تواند یک چشم انداز ترسناک باشد.

شماره 22 - ویدال، ایسکو، پارتی

ایسکو اخیراً راه خود را گم کرده است، اما او همچنان یک فوتبالیست با استعداد محسوب می‌شود. او که قابلیت رقص با حریفان و سپس فرستادن توپ به گوشه بالای دروازه را دارد، به نظر می‌رسد که چندان خواهانی در رئال مادرید ندارد.

شماره 23 - اومتیتی، دنیلو، گایتان

گایتان عالی است، اما اومتیتی مدافعی است که بارسا پنج سال انتظارش را می‌کشیده است. او یک معجون فوق‌العاده از توانایی‌های فیزیکی، تکنیکی و ذهنی است. او تازه از راه رسیده است، اما به عنوان یک اسطوره از تیم خواهد رفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 24 - متئو، خالی، خیمنز

خوزه ماریا خیمنز یک هیولا در فاز دفاعی است. تکل‌های او می‌توانند استخوان را به پودر تبدیل کنند و رباط‌ها را به خاکشیر. با زمان و تأثیرات گودین، او می‌تواند به یک اسطوره تبدیل شود.

شماره 25 - ماسیپ، روبن، موریرا

در سرزمین دروازبانان ذخیره، آن دروازبانی بهتر است که در آخرین دیداری که در ترکیب حضور یافته، تصویر خوبی از خودش به جا گذاشته باشد. ماسیپ سنگربان بارسای بی‌بود، زمانی که این تیم به رتبه سوم در لیگ دسته دوم اسپانیا دست یافت (اما به دلیل حضور تیم نخست بارسا، نمی‌توانست به لیگ دسته اول صعود کند).


کانون هواداران بارسلونا در ایران

و برنده... - بارسا (10)، رئال مادرید (8)، اتلتیکو (7)

با خریدهای فوق‌العاده‌ای که در این تابستان انجام داده‌اند و همینطور کیفیت توصیف ناپذیر تیم نخست خود، بارسلونا در این ترکیب با در اختیار داشتن 10 بازیکن، در رتبه نخست قرار می‌گیرد، رئال با 8 و اتلتیکو با 7، رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: 1 تا 25؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان بارسا، رئال، و اتلتیکو، بر ا...
پیکه شکیرا رو برای ازدواج قانع کرد ... عجب بازیکنیه


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۴۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: 1 تا 25؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان بارسا، رئال، و اتلتیکو، بر ا...
یعنی گابی بهتر از ماسکرانو نیست؟


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 1 تا 25؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان بارسا، رئال، و اتلتیکو، بر ا...
مقایسه جالبی بود! البته به شخصه معتقدم گریزمان خیلی بازیکن بهتر و مفیدتریه تا پنالدو!

و اما ماسکرانو...


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۴۷)
 
borselan
پاسخ به: 1 تا 25؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان بارسا، رئال، و اتلتیکو، بر ا...
اگه بخواهیم تک به تک بررسی کنیم این میشه
ناواس
خوان فران،راموس،گودین،مارسلو
بوسکتس،انیستا،کروس
رونالدو،مسی،سوارز
ذخیره ها:
تراشتگن
کارواخال ،پپه،پیکه،آلبا
راکیتیچ،کوکه،مودریچ
نیمار،گریزمان،بیل
آردا و بنزماوماسکرانو هم مابقی


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!