به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جدیدترین نمایندگی بارسا، در نیویورک افتتاح خواهد شدآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۴۰) (۶۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در 6 سپتامبر (16 شهریور) باشگاه دفتر جدید خود را در آمریکا افتتاح خواهد کرد. هدف از افتتاح این دفتر، گشودن کانال‌های جدید تبلیغاتی در بازارهای ایالات متحده و همچنین افزایش درآمد، می‌باشد. در این خبر به بیان تمامی برنامه‌های باشگاه در این نمایندگی جدید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

6 سپتامبر، در نیویورک بارسلونا دفتر جدید خود را افتتاح می‌کند؛ آن هم در کشوری که حضور در آنجا در دنیای امروز امری ضروری است. این همکاری جدید، به فعالیت‌های تبلیغاتی خواهد پرداخت و گامی بلند در توسعه بین المللی باشگاهی خواهد بود که تا به اینجا هم یک پدیده جهانی محسوب می‌شود.

این نمایندگی از باشگاه بارسلونا در آنجا وجود خواهد داشت تا فعالیت‌های مختلفی را در زمینه‌های نهادی، اجتماعی و خیرخواهانه ترتیب دهد. جوزپ ماریا بارتومئو، به همراه نائب رئیسان خود، جوردی کاردونر، جوردی مستره و مانل آریو در روز افتتاح این دفتر در نیویورک حضور خواهند یافت.

حضور رونالدینیو

رونالدینیو، که پیش از این سابقه حضور در بارسا و رساندن این تیم به قله دنیا با جادوهای خود را دارد، نماینده فوتبالی باشگاه در این سفر خواهد بود. او در این زمینه با یکی از اعضای تیم بانوان، رودیک هنسن، همراه خواهد بود.

اهداف: توسعه تبلیغاتی، اجتماعی و خیرخواهانه

افتتاح این دفتر یک تصمیم استراتژیک بود که توسط رئیس باشگاه و هیئت او گرفته شد. این حرکت، گامی بلند در بُعد بین المللی باشگاه است و به عنوان یک منشأ تبلیغاتی برای تولید درآمدهای جدید و اجرای نقشه‌های استراتژیک بین سال‌های 2016 تا 2021 مورد استفاده قرار خواهد گرفت - نقشه‌هایی که پیشبینی شده‌اند تا سال 2021، می‌توانند بیش از 1000 میلیون یورو سود برای باشگاه داشته باشند.

پس از گام‌هایی که با افتتاح یک دفتر این چنینی در هنک کنگ در سال 2014 برداشته شد، این حضور جدید در نیویورک، منجر به یک فعالیت بزرگ تبلیغاتی در منطقه خواهد شد. حالا باشگاه به لحاظ تبلیغاتی در 24 ساعت روز و هفت روز هفته، فعال خواهد بود.


پروژه‌های اجتماعی و خیرخواهانه، از اصلی‌ترین فعالیت‌های دفتر جدید در ایالات متحده خواهد بود. در این باره، هدف این است که حضور باشگاه بارسلونا در آمریکا افزایش یابد و این مسئله کانون‌های هواداری بیشتری را به وجود بیاورد.

تیم اجرایی

این دفتر تحت نظارت مانل آریو (نائب رئیس باشگاه و مسئول ارتباطات و مارکتینگ باشگاه) و فرانسیسکو کالوو (مدیر ارشد مالی باشگاه) خواهد بود. مدیریت این نمایندگی بر عهده آرنو ترابسینگر اتریشی، به همراه دو مدیر اجرایی دیگر که باشگاه به نیویورک خواهد فرستاد، می‌باشد. یکی از این دو مدیر، جرارد گیو، که پیش از این به عنوان فرد نخست کابینه ریاست منصوب شده بود و مدیریت پروژه‌ها را در زمینه‌های اجتماعی بر عهده داشت. و دیگری، آرتور دلافونته است که در دپارتمان بازاریابی حضور داشته است. هر دوی این افراد نقشه‌های خود را برای روابط تبلیغاتی و نهادی، به همان طریقی که در نقشه‌های تجاری این نمایندگی مشخص شده است، در کنار هم قرار می‌دهند.

بارسلونا در آمریکا

باشگاه بارسلونا روابط بسیار نزدیک و البته خاصی با ایالات متحده دارد، همینطور طرفداران بسیاری در این کشور زندگی می‌کنند. به لحاظ تبلیغاتی، آمریکا یکی از استراتژیک‌ترین اهداف برای بارسلونا محسوب می‌شود. اسپانسرهای بسیار بزرگ باشگاه، مانند نایک، ژیلت، گیتورید و ... در این کشور حضور دارند.

برای پروژه‌های خیرخواهانه، توافق باشگاه با یونیسف اهمیت بسیار بالایی دارد و در پایان سال 2016، این همکاری به یک دهه خواهد رسید. باشگاه همچنین روابط استراتژیکی با شرکت بیل و ملیندا گیتس و همینطور IDB (بانک توسعه بین آمریکایی) دارد.


باشگاه، کانون‌های هواداریِ مختلفی در نیویورک، واشنگتون، شیکاگو، میامی، سن فرانسیسکو و شارلوت دارد. یک مدرسه فوتبال در فلوریدا دارد و قرار است که یک مدرسه فوتبال دیگر در سپتامبر در شارلوت تأسیس شود. باشگاه همچنین در فکر ساختن یک مرکز دیگر در نیویورک می‌باشد.

در دنیای مجازی، ایالات متحده پس از اسپانیا دارای بیشترین کاربران وبسایت باشگاه هستند، چیزی حدود هفت و نیم میلیون کاربر که حدود 660,000 تای آن‌ها در نیویورک حضور دارند. در شبکه‌های اجتماعی، سه و نیم میلیون دنبال کننده در فیسبوک باشگاه، آمریکایی هستند که 275,000 تای آن‌ها در نیویورک حضور دارند.

صحبت‌های مانل آریو

«دو سال پس از افتتاح دفتر در هنک کنگ، دفتر منهتن ساختاری که نیاز داریم را در اختیار ما قرار می‌دهد. حالا، و بیشتر از هر زمان دیگری، ما در دو تا از بزرگترین بازارها حضور خواهیم داشت. آسیا و آمریکا، آن هم بر اساسی دائمی و با ابزاری که ما برای تحکیم بخشیدن خود به عنوان یک موجودیت جهانی، نیاز داریم».

«نیویورک آخرین شهری نخواهد بود که در آن دفتر افتتاح می‌کنیم. ما کاملاً معتقدیم که نیاز به حضور پررنگ تری در چین و آمریکای جنوبی داریم. برزیل یکی از اهداف استراتژیک ماست و مطمئنیم که این پشتیبانی‌های جدید، در باقی ماندن جایگاه باشگاه در میان سه باشگاه بزرگ دنیا، تعیین کننده خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: جدیدترین نمایندگی بارسا، در نیویورک افتتاح خواهد شد
مزخرفه!


یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!