به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حریفان بارسا در لیگ قهرمانان امسال چه تغییراتی کرده اند؟لیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۲۳) (۷۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

اسکات سینکلر (سلتیک)، کرامر (گلادباخ) و نولیتو (منچسترسیتی) از بازیکنانی هستند که در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نیوکمپ خواهند آمد.


13 سپتامبر - حدوداً 10 روز دیگر - رقابت‌های لیگ قهرمانان 2016/17 برای بارسلونا آغاز خواهد شد. حال در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال به پایان رسیده است، آبی و اناری‌ها تیمی را بسته‌اند که نه تنها هیئت مدیره، بلکه سرمربی آن نیز تیم خود را یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه کاتالان‌ها می‌داند. اما اینکه سایر حریفان گروهی بارسلونا، در لیگ قهرمانان اروپا، در تیم خود چه تغییراتی اعمال کرده‌اند، سوالی است که با خواندن این خبر به پاسخ آن پی خواهید برد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سلتیک

بعد از مصاف بارسا و سلتیک در یکی از بازی‌های دوستانه پیش فصل، این تیم که اکنون تحت هدایت برندون راجرز قرار دارد، چند تغییر را شاهد بوده است. این تیم در سه بازی اول فصل جدید خود 10 گل ثمر رسانده و 9 امتیاز کسب کرده است. قدرتمند‌ترین باشگاه لیگ برتر اسکاتلند، علاوه بر داشتن ستارگانی چون گریفیث - کسی که در فصل گذشته 40 بار گلزنی کرد - و فارست - کسی که در حملات سرعت بالایی دارد - اسکات سینکلر را هم از استون ویلا به تیم خود آورده است. موسی دمبله، بازیکن سابق فولهام، نیز اکنون در خط حمله این تیم دیده می‌شود. سلتیک‌ها برای تقویت خط دفاعی خود کولو توره را خریداری کرده‌اند.

دیگر بازیکنان جدید این تیم اعم‌اند از کریستین گامبوا (مدافع)، کریستوفر آجر (هافبک)، وریز (دروازبان)، پاتریک رابرتز (وینگر)؛ با این وجود اما هسته اصلی تیم همچنان بدون تغییر باقی مانده است؛ گوردونین در دروازه، کونل و لاستینگ در دفاع هستند و اسکات براون کاپیتان و گریفیث رهبر خط حمله. شایان ذکر است که بگوییم سبز و سفید‌ها به دنبال کسب ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر اسکاتلند هستند.

بروسیا مونشن گلادباخ

پنج بازیکن از این تیم آلمانی خارج شده و پنج بازیکن نیز به آن وارد شده است؛ تیمی که مربیگری آن بر عهده آندره شوبرت قرار دارد. بزرگترین خروجی بروسیا مونشن گلادباخ گرانیت ژاکا بوده است که به آرسنال رفت و کرامر را - از بایر لورکوزن - جایگزین خود کرد. توبیاس ستروبل از هوفنهام به جمع بازیکنان خط میانی این تیم اضافه شد و لازلو بینس 18 ساله نیز به این تیم آمد. وسترگارد که سابقه بازی در تیم‌های وردربرمن، ممدو دوکور و پاریس سن ژرمن را در کارنامه فوتبالی خود دارد، برای تقویت خط دفاعی مونشن گلادباخ به این این تیم آمده است. خط حمله این تیم اما همچنان بدون تغییر به کار خود ادامه می‌دهد؛ ابراهیم ترائوره، آندره هان، رافائل، ثورگان و لارس استیندل از مهاجمان حریف آلمانی کاتالان‌ها هستند.

منچستر سیتی

بعد از ورود سرمربی سابق بارسلونا به این تیم، مجموعا 19 بازیکن از این تیم خارج شدند (15 بازیکن به صورت قرضی و 4 بازیکن به طور کامل). یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالاتی که منچستر سیتی انجام داد، فروش قرضی جوهارت به تورینو بود، اتفاقی که تیتر تمام مطبوعات را به خود اختصاص داد. ژکو که در فصل گذشته به صورت قرضی برای آ اس رم بازی می‌کرد، به این باشگاه ایتالیایی فروخته شد. همچنین رولی (رئال سوسیداد)، لوژن (ایبار) و یووتیچ (اینتر میلان) نیز برای همیشه سیتی را ترک گفتند. قرارداد‌های قرضی دیگری نیز صورت پذیرفتند که اعم‌اند از فروش مانگالا به والنسیا، پابلو ماری به خیمناستیک، زینچکو به پی اس وی، مارلوس مورنو به دپورتیوو، نصری به سویا و برونو به رایو وایکانو.

از مهم‌ترین خریدهای گواردیولا می‌توان به براوو، نولیتو، گابریل خسوس اشاره کرد؛ سه بازیکنی که هر یک از طریقی به بارسلونا مربوط می‌شدند. همچنین لروی سنی (وینگر)، گوندوغان (هافبک) و جان استون (دفاع) به این تیم پیوستند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: حریفان بارسا در لیگ قهرمانان امسال چه تغییراتی کرده اند؟
به امید خدا سه گانه ای دیگر در راهه.


دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حریفان بارسا در لیگ قهرمانان امسال چه تغییراتی کرده اند؟
به امید خدا همه شونو می بافیم!


یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!