به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۴۱) (۵۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

هفته گذشته با پیروزی دشوار و در عین حال دلچسب در سن مامس آغاز شد و با موفقیت آبی و اناری‌ها در دیدارهای ملی به پایان رسید. در این میان اما خرید پاکو آلکاسر را هم می‌توان اقدامی ارزشمند در جهت دستیابی به اهداف باشگاه عنوان کرد. اکنون زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز، بهترین شماره 9 دنیا!

لوئیز سوارز که بهترین دوران ورزشی خود را سپری می‌کند، با بارسلونا به رکورد‌های شخصی ستودنی و تحسین برانگیزی رسیده است. در این خبر به رکوردهای شخصی این مهاجم سخت کوش اشاره می‌کنیم.

یسپر سیلسن؛ 20اُمین هلندی تاریخ باشگاه

سیلسن بیستمین بازیکن هلندی بارسلونا است. اولین بازیکن هلندی که به نیوکمپ آمد کسی نبود جز یوهان کرایوف. او بود که فلسفه باشگاه را برای همیشه تغییر داد. کرایوف پس از بازی در آژآکس در سال 1973 به بارسا پیوست. یوهان نیسکن دومین مرد هلندی‌ای بود که به باشگاه آمد و در گسترش توتال فوتبال در این تیم نقش به سزایی داشت.

چه کسی مدافع راست بهتری است؟!

تفاوت بزرگی بین تیم سال قبل و امسال وجود دارد. دنی آلوز، مدافع راست سالهای اخیر بارسا، تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد و معمایی بزرگ برای کادر فنی و لوئیز انریکه باقی گذاشت؛ بازیکن مناسب برای جایگزینی او کیست؟!

پیروزی سخت در سن مامس! [ اتلتیک بیلبائو 0 - بارسلونا 1 ]

دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی و اناری‌ها موفق شدند با نتیجه 1-0 حریف خود را شکست دهند و با 3 امتیاز بسیار حساس و ارزشمند، به استقبال تعطیلی 2 هفته‌ای لالیگا بروند.

100امین پیروزی لوئیز انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا

پیروزی 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو، صدمین پیروزی این سرمربی آستوریایی را به دنبال داشت، کسی که تنها طی 126 بازی به این رکورد دست یافت. در این خبر می‌توانید جزئیات بیشتری از این موفقیت را بخوانید.

12 انتقال بین بارسا و منچستر سیتی

با توجه به نتایجی که در دیدارهای اخیر آبی‌های لندن و کاتالان‌ها حاصل شده است، نباید انتظار داشت که منچستر سیتی از هم گروه شدن با بارسا خوشحال باشد. با وجود این دو تیم قدرتمند و نیز حضور بوروسیا مونشن گلادباخ در کنار این‌ها، شاید بتوان گروه C را گروه مرگ این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دانست. در این خبر به بررسی 12 انتقال بین دو باشگاه مذکور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

بارسا لاسا 90 ساله شد! (ویدئو)

اکنون زمان برپایی جشن به افتخار 90 سالگی "بارسا لاسا" می‌باشد. رشته‌ای که از 1926 و با جمع آوری کلیه مجوزهای لازم برای تاسیس ورزشی جدید، بنا نهاده شد و در حال حاضر به 85 عنوان در خور توجه دست یافته است!

آنالیز فنی؛ آیا نیاز است که نگران دیدار مقابل سیتی باشیم؟

نکته اینجاست؛ حتی اگر بارسلونا دو فصل پیش منچستر سیتی را، دقیقاً با همان تیمی که الان در اختیار دارد، شکست نداده بود، و حتی اگر آن‌ها بایرنِ پپ را در نیمه نهایی در هم نکوبیده بودند، دلیلی برای نگرانی وجود نداشت. به این دلیل که آن‌ها یک بار توانستند، و باز هم می‌توانند. دلیلی برای ترس از سیتی وجود ندارد.

رسمی؛ پاکو آلکاسر به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی پاکو آلکاسر را با قراردادی پنج ساله از والنسیا به خدمت گرفت. کاتالان‌ها برای این بازیکن 23 ساله مبلغ 30 میلیون + 2 میلیون متغیر پرداخت خواهند کرد. در این خبر می‌توانید جزئیات این انتقال را مشاهده کنید.

حضور دوباره لوئیز انریکه در لیست مربیان نخبه یوفا

این سومین سالی است که لوئیز انریکه در این لیست قرار دارد. یوفا هر ساله لیستی متشکل از مربیان نخبه یوفا را منتشر می‌کند و اعضای آن که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی هستند، گرد هم می‌آیند و در مورد مسائل مختلف رقابت‌های اروپایی با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند. لوئیز انریکه سرمربی پر افتخار آبی و اناری‌ها، امروز برای سومین بار در این نشست شرکت کرد.

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!