به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آرژانتین vs اروگوئه، با طعم بارسا!ملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۲۵) (۸۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در آنجا به آن «کلاسیکو دل ریو دِ لا پلاتا» می‌گویند. آرژانتین و اروگوئه، قدیمی‌ترین بازی ملی در آمریکای جنوبی است و یکی از قدیمی ترین‌ها در تمام دنیا. و حالا، پنجشنبه رأس ساعت 20:30 به وقت محلی (04:00 بامداد جمعه به وقت ایران) دو تیم دیدار شماره 184 خود را در استادیوم مالویناس شهر مندوزا در آرژانتین، برگزار می‌کنند.


با کسب 13 امتیاز از 6 بازی ابتدایی خود، اروگوئه در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی است، در حالی که آرژانتین با سرمربی جدید خود، ادگاردو بائوزا، با 11 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

و این دیدار، مصافی است که بسیاری از هواداران بارسایی چشم به آن دوخته‌اند، چرا که لئو مسی و ماسکرانو در تیم ملی آرژانتین و لوییز سوارز در تیم ملی اروگوئه حضور دارند. سوارز پس از اینکه به دلیل مصدومیت کوپا آمریکا را از روی نیمکت دنبال کرد، حالا می‌تواند یکی از نقاط قوت تیم میهمان در این دیدار حساس باشد.

آرژانتین در آن رقابت‌ها دیدار نهایی را در عین ناباوری به شیلی واگذار کرد و لئو مسی که در آن زمان گفته بود دیگر نمی‌خواهد به حضور در تیم ملی ادامه دهد، تصمیم خود را تغییر داد و برای این دیدار به تیم ملی دعوت شده است. اگرچه ممکن است به دلیل ناراحتی‌اش از ناحیه همسترینگ، در این دیدار به میدان نرود و یا حداقل آغازگر نباشد.

نیاز برزیل به کسب امتیاز

چند ساعت زودتر (01:30 بامداد جمعه به وقت ایران) برزیل در کوییتی دیداری بسیار حساس مقابل اکوادور برگزار خواهد کرد. اکوادور تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اروگوئه، در جایگاه دوم جدول قرار دارد، در حالی که برزیل با 9 امتیاز در جایگاه ششم است و اگر آن‌ها نتوانند به جایگاه خود بهبودی ببخشند، نمی‌توانند حتی در پلی آف حضور داشته باشند.

نیمار که اخیراً تیم فوتبال کشورش را در راه قهرمانی المپیک رهبری کرده و مدال طلای این رقابت‌ها را بدست آورده است، یکی از اعضای اصلی سرمربی جدید این تیم، تیته، است. آن‌ها پس از مصاف با اکوادور، با کلمبیا دیدار خواهند کرد. بنابراین هفته‌ای بسیار حساس در انتظار سلسائو است؛ تنها تیمی که در تمامی دوره‌های پیشین رقابت‌های جام جهانی، حاضر بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
پادشاه
پاسخ به: آرژانتین vs اروگوئه، با طعم بارسا!
صداسیما پخش میکنه آیا؟؟ مسی که بازی میرسه فقط حضورش ریسک داره....خداکنه مصدوم نشه فقط


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۴۴)
 
9VECTOR9
پاسخ به: آرژانتین vs اروگوئه، با طعم بارسا!
گویا مسی میرسه به این بازی!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ (۴:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آرژانتین vs اروگوئه، با طعم بارسا!
مسی به این بازی می رسه؟ احتمالش کمه.


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!