به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نقل و انتقالات بین بارسا و والنسیانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۲۷) (۸۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


علی رغم رقابتی که این دو تیم در چارچوب رقابت‌های لالیگا با یکدیگر دارند اما به لطف بازیکنان بزرگی که طی 6 سال اخیر از والنسیا به بارسلونا منتقل شدند، روابط ثمر بخشی بین آنها بوجود آمده است. آخرین این انتقالات پاکو آلکاسر بود که روز گذشته از مستایا به نیوکمپ آمد؛ با احتساب او تاکنون آبی و اناری‌ها 139 میلیون یورو از والنسیا بازیکن خریداری کرده‌اند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. آندره گومز

او نیز همانند آلکاسر در تابستان امسال به بارسلونا پیوست. مبلغ این انتقال 35 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون متغیر بود. همچنین در صورتی که گومز بتواند یک توپ طلا کسب کند، بارسا باید 15 میلیون دیگر نیز به والنسیا پرداخت کند.

2. جرمی متئو

این بازیکن فرانسوی در تابستان سال 2014 با مبلغ 20 میلیون یورو به نیوکمپ آمد. لوئیز انریکه می‌تواند از او در هر سه پست دفاعی (چپ، راست و میانی) استفاده کند.

3. جوردی آلبا

او که یکی از محصولات آکادمی بارسلونا بود، بعد از انتقال به والنسیا و سپس درخشش در یورو 2012 مجددا توجه آبی و اناری‌ها را به خود جلب کرد و در همان سال با 14 میلیون یورو به این تیم بازگشت.

4. دیوید ویا

بازیکنی که در زمان مربیگری پپ گواردیولا در بارسا به این تیم آمد و از تابستان سال 2010 جایگزین زلاتان ابراهیموویچ شد. کاتالان‌ها او را با قیمت 40 میلیون یورو از والنسیا خریداری کردند.

5. جرارد لوپز

او نیز از پرورش یافتگان لاماسیا بود که بعد‌ها با اجازه باشگاه به والنسیا رفت و در تابستان سال 2000 مجددا به نیوکمپ بازگشت. خوان گاسپارت، مدیر عامل سابق باشگاه، او را 22 میلیون یورو خرید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نقل و انتقالات بین بارسا و والنسیا
امیدوارم آلکاسر بتونه خاطره داوید ویای دوست داشتنی رو زنده کنه.


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!