به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایوان راکیتیچ، ستاره دیگر جمع آبی و اناری‌ها! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۱۱) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

ایوان راکیتیچ تاکنون 18 بار برای بارسای تحت هدایت لوئیز انریکه گلزنی کرده که بسیاری از آن‌ها در شرایط حساس به ثمر رسیده‌اند. این هافبک کروات از تابستان 2014 به جمع آبی و اناری‌ها ملحق شد و عملا از روز اول همواره در ترکیب اصلی سرمربی حضور یافته است. علاوه بر این‌ها آماری که طی این دو سال به ثبت رسانده است، نشان می‌دهد که سهم زیادی در کسب موفقیت‌های بارسلونا دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در دو فصل اول خود به ترتیب در 51 و 57 بازی رسمی برای بارسا به میدان رفت و در این فصل نیز تاکنون در تمام بازی‌ها روانه میدان شده است. راکیتیچ در خط میانی تیم لوئیز انریکه نقش اصلی را ایفا می‌کند و در شروع و پایان بسیاری از حملات آن موثر است؛ آخرین نمونه این تاثیرگذاری را می‌توان در ضربه سری که همین هفته، در ورزشگاه سن مامس وارد دروازه اتلتیک بیلبائو کرد و بارسا را به پیروزی رساند، مشاهده نمود.

بررسی عملکرد راکیتیچ در امر گلزنی

از 18 گلی که این ملی‌پوش کروات برای بارسلونا به ثمر رسانده، 10تای آنها گل نخست این تیم در بازی بوده است. همچنین بازی‌هایی که او در آن‌ها گلزنی کرده 15 بار به برد و تنها 2 بار به شکست ختم شده است. او اولین گل خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2014/15 (اولین فصل حضورش در بارسا) وارد دروازه منچستر سیتی کرد، رقابتی که در فینال آن نیز مقابل یوونتوس گل زد. راکیتیچ در فصل گذشته (دومین فصل حضورش در بارسا) در خانه تیم‌هایی چون بتیس، رایو وایکانو،ویارئال و باته بوریسوف گل اول بازی را به ثمر رساند. او در همین فصل (2015/16) مجموعا 9 گل وارد دروازه حریفان بارسلونا کرد و بعد از سوارز، مسی و نیمار چهارمین گلزن برتر تیم شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ایوان راکیتیچ، ستاره دیگر جمع آبی و اناری ها!
پارسال دیگه داشت واقعا رو مخ می رفت، اما امسال خیلی بهتر شده. رقابت زیاد تو تیم این اثراتو داره!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!