به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایوان راکیتیچ: «آماده رقابت با بهترین‌ها هستیم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۱۶) (۵۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این ملی‌پوش کروات که زننده تک گل بازی دیشب بود، به همراه تراشتگن، جوردی آلبا و دنیس سوارز نظرات خود در مورد پیروزی 1-0 در سن مامس را با خبرنگاران در میان گذاشتند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بارسا این تنها مهاجمان نیستند که گلزنی می‌کنند؛ شب گذشته ایوان راکیتیچ، بازیکن خط میانی این تیم بود که توانست با ضربه سر خود، دروازبان بیلبائو را مغلوب و سه امتیاز حیاتی را در سن مامس کسب کند. مرد کروات بعد از بازی گفت: «به اینجا آمدن خیلی سخت است. بیلبائو می‌تواند در ورزشگاه خود با فشار بیشتری بازی کند. آنها هیچ چیز را برای شما آسان نمی‌کنند. من واقعا از نتیجه‌ای که کسب کردیم، خوشحالم. در اینجا شرایط حکم می‌کند که همه مانند هم بازی کنند و من فکر می‌کنم لیاقت این را داشتیم که در پایان پیروز میدان باشیم. این برد به ما نشان داد که آماده رقابت با بهترین‌ها هستیم».

یکی دیگر از ستارگان مصاف دیشب بارسا و بیلبائو، تراشتگن بود. کسی که اعتراف کرد: «همواره دشوار است که با پاس‌های کوتاه بازی کنید، آن هم زمانی که به اینجا می‌آیید. واقعا خوشحالیم که این پیروزی خارج از خانه را کسب کردیم».

دنیس سوارز، یکی از خریدهای جدید باشگاه، کسی که بازهم در ترکیب اصلی حضور داشت، بعد از بازی اظهار کرد: «در زمین احساس راحتی می‌کنم. خوشحالم که سرمربی به من اعتماد دارد و من می‌توانم در زمین اعتمادش را به درستی پاسخ دهم».

نهایتا مدافع چپ آبی و اناری‌ها، جوردی آلبا نیز در مورد این پیروزی به رسانه‌ها گفت: «قادر بودیم به خوبی دفاع و توپ را دور کنیم. همچنین موفق به ایجاد موقعیت‌های گلزنی زیادی شدیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ایوان راکیتیچ: «آماده رقابت با بهترین ها هستیم»
واقعا تر اشتگن و مدافعامون تحت این فشار خیلی خوب بازی کردن!


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!