به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۰۷) (۵۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

در هفته‌ای که گذشت، اتفاقات کلیدی بسیاری پیرامون بارسا رقم خورد، از قهرمانی برزیل در رقابتهای المپیک و شروع طوفانی بارسا در لیگ تا ورود سیلسن و خروج سمپر و داگلاس از باشگاه. اکنون زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گذشت 20 سال از اولین بازی رونالدو نازاریو برای بارسا

در آن روزها، هنگامی که رونالدو پا به توپ میشد، حتی پیش از اقدام به انجام کارهای بزرگ، ورزشگاه از هیاهوی تماشاگران پر میشد. این جوان برزیلی طی 37 بازی لالیگایی در فصل 1996/97، 34 گل به ثمر رساند، رکوردی که تا فصل 2009/10 و شکسته شدنش توسط لیونل مسی، بالاترین رکورد باشگاه محسوب می‌شد.

سه گانه، دو گانه، و ...؟ بارسلونای انریکه، قوی‌تر از همیشه!

کاتالان‌ها طی هشت فصل اخیر لالیگا، شش بار به قهرمانی رسیده‌اند. آنها همچنین دو جام آخر این رکورد را به طور متوالی کسب کرده‌اند. اما آیا با شروع فصل جدید، این روند توقف ناپذیری ادامه می‌یابد؟ در این مقاله پاسخ این سوال را تا حدودی خواهید یافت.

شروع طوفانی بارسا در لالیگا با درخشش بهترین بازیکن تاریخ [ بارسا 6 - بتیس 2 ]

بارسا لالیگای 2016/17 را طوفانی آغاز کرد و رئال بتیس را در هم کوبید! لئو مسی در این دیدار در اوج نشان داد و با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل و طراحی مابقی گلها، مرد اول میدان بود. لوئیز سوارز هم هت تریک کرد تا برای مابقی مدعیان پیچیچی از همین ابتدا خط و نشان کشیده باشد! آردا توران هم با حفظ فرم خوبش، زننده گل اول بارسا بود!

نیمار برزیل را طلایی کرد! [ برزیل 1 (5) - آلمان 1 (4) ]

اعجوبه برزیلی بارسا ماموریت خود را با موفقیت به پایان رساند و مدال طلای المپیک 2016 را برای تیم ملی کشورش به ارمغان آورد! برزیل که با درخشش نیمار به فینال رسیده بود، این بار هم با ضربه کاشته استثنایی کاپیتان خود به گل رسید، و در نهایت هم این نیمار بود که با گل کردن ضربه پنالتی آخر، تیمش را به قهرمانی این رقابتها رساند!

انریکه در آستانه کسب صدمین پیروزی به عنوان سرمربی بارسا

لوئیز انریکه مارتینز حال در شرایطی قرار دارد که می‌تواند 13 بازی زودتر از پپ گواردیولا به رکورد 100 پیروزی دست یابد. این مرد آستوریایی قادر است در سومین فصل حضور خود در بارسا به رکوردی برسد که سرمربی سابق این تیم در بین سال‌های 2008 تا 2012 بدان دست یافت. او اکنون در شرف تکمیل عصری بزرگ در نیوکمپ است. سایر جزئیات را در این خبر بخوانید.

خواسته انریکه؛ یا آلکاسر یا هیچ کس!

هیچ مذاکره دیگری با هیج بازیکن دیگری صورت نخواهد گرفت. این خواسته لوئیز انریکه است. ترکیب بارسای انریکه به طوری است که او نیاز شدیدی به مهاجم چهارم دارد و پس از شکست خوردن در خرید مهاجمان مختلف، آلکاسر آخرین نفری خواهد بود که کاتالان‌ها با او مذاکره خواهند کرد.

هر آنچه باید در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا بدانید!

رقابت تیم‌های برگزیده اروپایی دوباره آغاز خواهد شد؛ در حالی که حضور بعضی تیم‌های نه چندان مطرح در این رقابت‌ها، ممکن است خوشایند همه نباشد. اطلاعات تیم‌ها و زمان‌بندی بازی‌ها را در این خبر می‌بینید.

منچستر سیتی، بروسیا مونشن گلادباخ و سلتیک؛ حریفان بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

طی قرعه کشی که در فوروم گریمالدی واقع در شهر موناکو برگزار شد، بارسلونا رقبای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016/17 را شناخت. تیم‌های منچستر سیتی، بروسیا مونشن گلادباخ و سلتیک تیم‌های حاضر در گروه C هستند که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با کاتالان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

وضعیت مدعیان لالیگا، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی

بازه نقل و انتقالاتی این بار با اتفاقات یورو 2016 و بازگشت پوگبا به منچستر همراه بود و این دو اتفاق بیشتر توجهات را به خود جلب کردند. اما در لالیگا نیز اتفاقات و نقل و انتقالاتی رخ داد که صحبت پیرامون آنها خالی از لطف نیست.

آیا لوچو واقعاً مشکل فصل گذشته بارسا را حل کرده است؟

مسائل بسیاری در مورد فصل 2015/16 مطرح شده است. و با وجود اینکه در نهایت فصلی موفقیت آمیز بود (بله، دو گانه در یک فصل موفقیت محسوب می‌شود!)، یک تلخ کامی برای همه هواداران بارسا به جا گذاشت. دیدن اصلی‌ترین رقبای تیم، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، پایانی غریب بر فصلی بود که با امید بسیار زیادی آغاز شده بود. خوشحالی برای قهرمانی در کوپا دل ری، حتی احساسی غریب‌تر بود - چیزی مانند به هوا پریدن از خوشحالی، برای کسب جایگاه دوم. این مقاله تحلیلی زیبا را از دست ندهید!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
forca_barcelonaa
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده، در هفته ای که گذشت!
سه گانه، دو گانه، و ...؟ بارسلونای انریکه، قوی تر از همیشه!
-----------------------------------------------
امیدوارم امسال یه سه گانه دیگه بگیریم
لالیگا و کوپا برامون تکراری شده


شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!