به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!لیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰) (۸۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بازی‌های بارسا در گروه C در نیوکمپ آغاز و در نیوکمپ به پایان می‌رسند - این بازی‌ها با دیدار مقابل سلتیک در تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور) آغاز و با دیدار مقابل مونشن گلادباخ در تاریخ 6 دسامبر (16 آذر) پایان می‌یابند.


با انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو که امروز انجام شد، بارسا حریفان خود را در این دور شناخت. منچستر سیتی، بروسیا مونشن گلادباخ، و سلتیک گلاسکو، تیم‌هایی هستند که بارسا باید با آن‌ها برای رسیدن به دور حذفی رقابت کند. فینال این رقابت‌ها 3 ژوئن 2017 (14 خرداد 1396) در کاردیف برگزار خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

منچستر سیتی

بازی بارسا مقابل منچستر سیتی دیداری است که همه اروپا در مورد آن سخن خواهند گفت. تیمی که فصل گذشته در لیگ جزیره به رتبه چهارم رسید و پس از پیروزی 6-0 مقابل استوا بخارست در مجموع دو دیدار در دور پلی آف، به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، مردی را روی نیمکت خود دارد که پر افتخارترین سرمربی تاریخ باشگاه بارسلونا است - پپ گواردیولا.

اوضاع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این قرعه درست در روزی مشخص شد که بارسا انتقال دروازبان شیلیایی خود، کلودیو براوو، را به منچستر سیتی رسماً اعلام کرد. در هنگام ترک باشگاه، به براوو این قول داده شد که خداحافظی مناسبی در آینده با باشگاه و هواداران داشته باشد، و حالا با این قرعه، به نظر می‌رسد نیاز به برنامه ریزی خاصی وجود ندارد. یایا توره و نولیتو، دیگر مردان آبی‌های منچستر هستند که پیش از این سابقه حضور در بارسا را داشته‌اند.


منچستر سیتی به هیچ وجه با نیوکمپ غریبه نیست و آن‌ها در دور یک هشتم نهایی فصل‌های 2013/14 و 2014/15، با بارسا مصاف داشته‌اند که در هر چهار دیدار، کاتالان‌ها پیروز از زمین خارج شدند.

بروسیا مونشن گلادباخ

تیم آلمانی هم فصل گذشته بوندسلیگا را با رتبه چهارم به پایان برد و مانند منچستر سیتی با حضور در پلی آف و پیروزی پر گل 9-2 مقابل نماینده سوییس به دور گروهی راه یافت.

زمانی که قرعه این تیم و حضورش در گروه C رقابت‌ها به همراه بارسا مشخص شد، تنها نامی که به ذهن همه خطور کرد، مارک آندره تراشتگن بود. مارک در مونشن گلادباخ به دنیا آمده و بروسیا تنها باشگاهی بوده است که پیش از انتقال به بارسا، او در آن توپ زده است.


بروسیا تا به حال 5 بار قهرمان بوندسلیگا شده است اما آخرین آن‌ها به سال 1977 باز می‌گردد. آن‌ها هیچگاه، چه در دیدار رسمی و چه دوستانه، با بارسا روبرو نشده‌اند. حالا زمان آن است که بارسا رکورد خوبی را مقابل آن‌ها ثبت کند - خوش آمدی، بروسیا!

سلتیک گلاسکو

اما تیمی که در سمت آبی و سبزِ پایتخت اسکاتلند حضور دارد، کاملاً با نیوکمپ آشناست. در واقع این پنجمین بار در قرن حاضر است که دو تیم در رقابتی اروپایی با هم مصاف می‌دهند، یک بار در جام یوفای سابق و چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا.

سلتیک که در پنج فصل گذشته لیگ اسکاتلند، قهرمان بلامنازع بوده است، برای رسیدن به مرحله گروهی، سه دور پلی آف گذرانده است. آن‌ها با پیروزی 3-1 مقابل لینکلن ایمپس و سپس شکست آستانه قزاقستان در لحظات پایانی و همینطور پیروزی 5-4 مقابل هاپوئل شوا، به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!
انشالله همه ی تیما رو با اقتدار شکست میدیم


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۲۹)
 
malechauvinistman
پاسخ به: با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!
به نظر من که قرعه آسونی هم نیست خصوصا سلتیک فیزیکی و چغر


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۹:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!
باید این پپ رو یه جوری ببافیمش که تلافی همه نامردیاش در حق بارسا دراد! همچنین براوو و نولیتو رو!


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۱۲)
 
Sidarta
پاسخ به: با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!
متاسفانه سیتی 5 تا میخوره !!!!


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۰۲)
 
Niloo-FCB
پاسخ به: با حریفان بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید!
قرعه بدی نیست
امیدوارم با اقتدار صود کنیم
به امید پیروزی های پر گل ...



پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!