به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گل لئو مسی، بهترین گل فصل اروپا (ویدئو)لیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۳) (۶۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بیش از یک سوم رأی دهندگان وبسایت رسمی یوفا، گل استثنائی لئو مسی به آس رم را به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته، انتخاب کردند.


کاربران وبسایت رسمی یوفا، گل لئو مسی به آس رم را در جریان پیروزی 6-1 بارسا در نیوکمپ در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای 2015/16، به عنوان بهترین گل فصل انتخاب کردند. این گل، که گل دوم بارسا در آن بازی بود، در یک همکاری دیدنی و سطح بالا از سه ضلع مثلث MSN بود که در نهایت با ضربه دیدنی مسی به گل تبدیل شد. نکته قابل توجه اینکه، مسی این گل را در اولین حضور خود پس از بازگشت از مصدومیت دو ماهه، به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

73,331 نفر، که شامل 34% از کل شرکت کنندگان می‌شدند، این گل را به عنوان بهترین گل فصل انتخاب کردند. لئو مسی فصل گذشته هم با گل دیدنی‌اش به بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی، عنوان زننده بهترین گل فصل اروپا را از آن خود کرده بود.

جایگاه دوم به ریکاردینیو، بازیکن تیم فوتسال اینتر موویستار رسید و با اختلاف بسیار کمی، شگیری، ملی‌پوش سوییسی، جایگاه سوم را از آن خود کرد. رتبه‌های چهارم و پنجم هم به ترتیب به آبیلی، بازیکنان تیم بانوان لیون و سول نیگونز، هافبک تیم اتلتیکو مادرید رسید. یک بازیکن دیگر از بارسا نیز در این لیست حضور داشت - کارلس آلنیا، بازیکن تیم جوانان بارسا که گلی دیدنی در جریان دیدار مقابل رم در لیگ قهرمانان جوانان اروپا به ثمر رساند و در این نظر سنجی، به رتبه دهم رسید.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pob1188
پاسخ به: گل لئو مسی، بهترین گل فصل اروپا (ویدئو)
مگه داریم مگه میشه.


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۳۶)
 
heroes
پاسخ به: گل لئو مسی، بهترین گل فصل اروپا (ویدئو)
معرکه بود


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۱۰)
 
9VECTOR9
پاسخ به: گل لئو مسی، بهترین گل فصل اروپا (ویدئو)
یکی از شاهکار های هنری-فوتبالی ام اس ان


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!