به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدرنشینی بارسا پس از هفته نخست؛ پنج بار در شش فصل اخیرآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۵۷) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در ورزش، همواره مهم است که شما یک شروع مقتدرانه داشته باشید. و بارسا در این بُعد، در سال‌های اخیر هیچگاه ضعفی نشان نداده است. در این خبر به بررسی نتایج بارسا در هفته‌های نخست در شش فصل گذشته که برای آن‌ها پنج صدرنشینی در پایان هفته نخست را در پی داشته است، می‌پردازیم.


فصل 2011/12

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از اینکه هفته نخست رقابت‌های لیگ به دلیل اعتصاب به تعویق افتاد، بارسا فصل خود را با پیروزی پر گل 5-0 مقابل ویارئال در نیوکمپ آغاز کرد - مسی (2)، تیاگو، الکسیس سانچز و سسک فابرگاس، گلزنان بارسا در این دیدار بودند. پس از این بازی، بارسا مستقیماً در رتبه نخست جدول قرار گرفت.

فصل 2012/13

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تحت نظر تیتو ویلانووای فقید، بارسا بار دیگر پنج گل در نخستین دیدار خود در فصل به ثمر رساند. این بار مقابل رئال سوسیداد در نیوکمپ، که بارسا با گل‌های مسی (باز هم 2)، ویا، پویول و پدرو، 5-1 میهمان را بدرقه کرد.

فصل 2013/14

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جراردو مارتینو در نخستین دیدار لالیگایی خود به عنوان سرمربی بارسا، شاهد پیروزی خیره کننده 7-0 شاگردانش مقابل لوانته در نیوکمپ بود، تا بارسا برای سومین بار پیاپی در پایان هفته نخست، در جایگاه اول جدول قرار بگیرد. همچنین برای سومین سال پیاپی، مسی در دیدار ابتدایی فصل 2 گل به ثمر رساند و دیگر گل‌های بارسا در این دیدار را، پدرو (2)، الکسیس سانچز، ژاوی و دنی آلوز به نام خود ثبت کردند.

فصل 2014/15

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این رکورد در فصل بعدی هم ادامه پیدا کرد. در حالی که لوییز انریکه نخستین روزهای خود به عنوان سرمربی بارسا را سپری می‌کرد، بارسا با یک دبل دیگر از مسی و یک گل از مونیر، 3-0 الچه را شکست داد و صدرنشین شد. این دیدار شروع خوبی بود که در نهایت به یک سه گانه تاریخی منجر شد.

فصل 2015/16

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در این فصل هم دیدار آغازین خود را با پیروزی پشت سر گذاشت - پیروزی 0-1 در سن مامس که همواره مکانی دشوار برای بازی بوده است. البته این پیروزی کافی نبود تا بارسا بتواند در پایان هفته نخست، صدرنشین شود، و این تنها باری بود که در طول شش فصل اخیر، این اتفاق برای بارسا رخ نداد.

فصل 2016/17

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در این فصل، بارسا به عادت فصول اخیرش بازگشت و با پیروزی پر گل مقابل بتیس، با صدرنشینی کار خود را آغاز کرد. این دیدار که در نیوکمپ برگزار شد، با پیروزی پر گل 6-2 به سود بارسا خاتمه یافت، که این بار هم، برای پنجمین بار در شش فصل اخیر، مسی موفق شد دو گل به ثمر برساند. دیگر گل‌های بارسا در این دیدار را، سوارز (3) و آردا توران به ثمر رساندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۶ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!