به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: بارسا با فاصله بهترین باشگاه اسپانیاستمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۰۰) (۵۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پیکه معتقد است، کسب دو گانه داخلی برای دو فصل متوالی، نشان دهنده این است که بارسا با فاصله بهترین تیم اسپانیاست. مصاحبه کامل مدافع مرکزی باشگاه بارسلونا با مارکا را در این خبر بخوانید.


کاتالان‌ها در نخستین فصل حضور لوییز انریکه در بارسا، سه گانه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوردند و سپس در فصل دوم، قهرمانی در لیگ و جام حذفی را تکرار کردند. با قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا و پیروزی پر گل 6-2 مقابل بتیس در نخستین دیدار این فصل لالیگا، پیکه معتقد است که بدون هیچ شکی، بارسا بهترین باشگاه اسپانیاست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در مورد اهداف این فصل بارسلونا گفت: «مسلماً قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار مهم است، چرا که این با پرستیژترین جام فصل است، اما ما در دو فصل پیاپی موفق به قهرمانی در لیگ و جام حذفی شده‌ایم. این مسئله بسیار مهم است، چرا که نشان داده‌ایم با فاصله بهترین تیم این کشور هستیم. مدتهاست تیمی نتوانسته در دو فصل پیاپی دو گانه داخلی را بدست بیاورد، و این مسئله خود گویای همه چیز است».

لوییز انریکه با خرید چهار بازیکن جدید، که عبارتند از دنیس سوارز، لوکا دینیه، ساموئل اومتیتی و آندره گومز، ترکیب خود را تقویت کرده و به نظر می‌رسد با خروج براوو از تیم، یسپر سیلسن هلندی در روزهای آینده به تیم اضافه شود. پیکه می‌گوید که خروج براوو بهترین گزینه برای این دروازبان ملی‌پوش است، و با وجود این خروج، خدشه‌ای به قدرت تیم وارد نخواهد شد.


او در مورد براوو گفت: «این تصمیماتی است که باشگاه برای بالا بردن سطح رقابت در بین بازیکنان تیم، می‌گیرد. اگر این تصمیم اینگونه گرفته شد، به این دلیل است که بهترین گزینه برای براوو همین بوده است. ما با بازیکنانی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم عناوین را بدست بیاوریم. بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌ایم. آن‌ها جوانند و شور را به تیم اضافه می‌کنند. آن‌ها آمده‌اند تا برای رسیدن به جایگاهی در تیم رقابت کنند و بنابراین سرمربی گزینه‌های مختلفی برای قرار دادن در ترکیب، در اختیار دارد».

«این مسئله به دو دلیل برای تیم خوب است: اول اینکه در مواجهه با مصدومیت‌ها، مشکل خاصی وجود نخواهد داشت، و دوم اینکه رقابت بین بازیکنان، باعث بالا رفتن سطح آن‌ها خواهد شد. در این فصل بازیکنان تیم کیفیت بسیار بالایی دارند و سخت است که آن‌ها با فصل گذشته مقایسه کنیم. بازیکنان در سنین متفاوتی قرار دارند. نمی‌دانم که امسال بهترین ترکیب سال‌های اخیر را داریم، اما ترکیب بسیار خوب و رقابتی است، و شکی در این مورد وجود ندارد. ما مانند همیشه، تلاش می‌کنیم تا عناوین موجود را بدست بیاوریم».

بارسا به دنبال جذب مهاجم چهارم است، و پس از اینکه لوسیانو ویتو و کوین گامیرو به ترتیب به سویا و اتلتیکو پیوستند، پاکو آلکاسر، مهاجم جوان والنسیا، در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه کاتالان هاست. اما پیکه این مسئله که بازیکنان به دلیل اینکه نمی‌خواهند جانشین سه مهاجم اصلی بارسا، یعنی مسی، سوارز و نیمار باشند به بارسا نمی‌آیند را انکار می‌کند: «تصور نمی‌کنم ترسی از نیمکت نشین شدن وجود داشته باشد. من به این مسئله به این نحو نگاه نمی‌کنم. ما در بازه نقل و انتقالاتی هستیم و بارسا نمی‌خواهد کارت‌های خود را پیش از پایان، رو کند. نمی‌دانم چه کسی می‌آید یا می‌رود، اما اگر هیچ بازیکنی خریداری نشد، مشکلی نیست، چرا که مونیر در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد».


پیکه مطمئن است که لئو مسی پس از شکست در فینال کوپا آمریکای 2016، انگیزه فراوانی به کسب جام قهرمانی به همراه بارسا دارد: «لئو مانند هر تابستان دیگری، این تابستان هم مراقب خواهد بود. او پس از شکست ناباورانه‌اش در فینال کوپا آمریکا به بارسا بازگشته است و انگیزه فروانی برای کسب جام‌های مختلف با بارسا دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ebiramfc
پاسخ به: پیکه: بارسا با فاصله بهترین باشگاه اسپانیاست
یکی میخاد خودشو مسخره کنه بعد میاد تیم حریفو مسخره میکنه خودت مگه کی هسشتی بدترین دفاع وسط تاریخ بارسا ریدم تو شکیرا


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: بارسا با فاصله بهترین باشگاه اسپانیاست
دمش گرم بازم رئالو یه انگولکی کرد!


چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!