به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز تمرینات برای مصاف با اتلتیک بیلبائوتمرینات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۰۹) (۷۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از دو روز استراحت، تمام بازیکنان تیم نخست، به علاوه خوزه سوارز و الکس کاربونل از تیم بی‌ به تمرینات بازگشتند تا خود را برای مصاف سن مامس آماده کنند. رافینیا نیز در اولین روز بازگشت خود به تیم، به دلیل سرما خوردگی در تمرینات حضور نیافت.

سیوتات اسپورتیوا پس از دو روز استراحت بازیکنان تیم، دوباره شاهد برگزاری تمرینات آماده‌سازی برای مصاف با اتلتیک بیلبائو بود. این دیدار که نخستین بازی خارج از خانه این فصل لالیگاست، یکشنبه آینده در ورزشگاه سن مامس جدید برگزار خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این تمرین با حضور تمامی بازیکنان در دسترس تیم نخست انجام شد. با تصمیم لوییز انریکه، الکس کاربونل و خوزه سوارز نیز، از تیم بی‌به این جلسه تمرینی اضافه شدند.

این همچنین نخستین روز بازگشت رافینیا از برزیل، آن هم پس از کسب مدال طلای المپیک ریو به همراه تیم فوتبال المپیک برزیل، بود. اما هافبک جوان به دلیل سرما خوردگی نتوانست در تمرینات امروز حاضر شود. او توسط پزشکان باشگاه معاینه شد و پنجشنبه در مورد توانایی‌اش برای حضور در تمرین، دوباره تست گرفته خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!