به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی بارسا در نخستین دیدار لیگ، از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۴۴) (۷۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لیونل مسی فصل را با یک فرم مطابق انتظار آغاز کرد و برای پنجمین بار، در نخستین روز رقابت‌های لیگ، دبل کرد، در حالی که لوییز سوارز درست مانند آخرین بازی فصل قبل، نخستین بازی این فصل را هم با هت تریک به پایان برد. در این خبر جالب‌ترین آمار ثبت شده در دیدار نخست بارسا در لیگای 2016/17، را می‌خوانیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا لالیگای امسال را با پیروزی پر گل 6-2 مقابل رئال بتیس در نیوکمپ آغاز کرد. لیونل مسی برای پنجمین بار، در نخستین بازی لیگ دو گل به ثمر رساند و لوییز سوارز با هت تریک خود، خط و نشانی برای آن‌ها که قصد دارند به عنوان آقای گلی فصل قبل او یورش ببرند، کشید. آردا توران به روند گلزنی خوبش ادامه داد و سومین گل خود را در دو بازی اخیر به ثمر رساند.

- این نخستین دبل مسی پس از پیروزی 4-0 بارسا مقابل ایبار در تاریخ 6 مارس 2016 بود.

- لوییز سوارز برای ششمین هفته پیاپی در لیگ موفق به گلزنی شد. مهاجم اروگوئه در پنج هفته پایانی فصل گذشته، 15 گل به ثمر رساند و این رکورد خوب را با ثبت یک هت تریک در دیدار نخست این فصل، ادامه داد.

- او این فصل را همانطوری آغاز کرد، که فصل قبل را به پایان برده بود - او مانند دیدار مقابل بتیس، در آخرین بازی فصل گذشته مقابل گرانادا نیز، هت تریک کرد و بارسا با آن پیروزی قهرمان لیگ شد.

- آردا نیز در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد و پس از دبل مقابل سویا در دیدار برگشت سوپر کاپ، مقابل بتیس هم گلزنی کرد تا نشان دهد تا حد زیادی به آردا تورانِ دو فصل قبل تبدیل شده است.

- ضربه آزاد روبن کاسترو، به رکورد هشت بازی بدون گل بارسا در لیگ خاتمه داد. آخرین گلی که آن‌ها دریافت کرده بودند، در مقابل والنسیا (17 آوریل 2016) بود.

- بارسا در پنج بازی رسمی اخیر خود با حریفان آندلسی روبرو شده که در همه آن‌ها پیروز از میدان خارج شده است: گرانادا، در آخرین بازی لالیگای قبل (0-3)، سویا، در فینال جام حذفی (2-0)، دو دیدار رفت برگشت مقابل سویا در سوپر کاپ اسپانیا (0-2 و 3-0)، و پیروزی 6-2 اخیر مقابل بتیس.

- سه بازیکن از چهار بازیکن تازه وارد کاتالان‌ها، اولین حضور خود در لالیگا را با پیراهن بارسا تجربه کردند - اومتیتی و دنیس که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و دینیه که به عنوان یار جانشین وارد زمین شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی بارسا در نخستین دیدار لیگ، از دریچه آمار و ارقام
امیدوارم سوارز فرم گلزنیش رو همین طور حفظ کنه گرچه ترجیح میده مسی آقای گل بشه.


دوشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!