به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs رئال بتیسپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۵) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نور، صدا، حرکت! برداشت اول از لالیگای 2016/17، رأس ساعت 20:45 (به وقت ایران)، در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا، در حالی آغاز خواهد شد که مدافع عنوان قهرمانی، در نخستین دیدار خود میزبان رئال بتیس است.

کاتالان‌ها در حالی نخستین گام‌های خود را در رقابت‌های لالیگا بر خواهند داشت، که کمتر از هفتاد و دو ساعت قبل، قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا را با یک برتری قاطع از آنِ خود کرده‌اند؛ اما برای این رقابت، که مدافع عنوان قهرمانی آن محسوب می‌شوند، باید تا برداشت سی و هشتم، بجنگند، و این تازه اولین برداشت است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

بازیکنان تیم صبح دیروز، آخرین تمرین آماده‌سازی خود برای مصاف با بتیس را انجام دادند. اما لوییز انریکه در این تمرین تمامی بازیکنان خود را در اختیار نداشت، و طبیعتاً آن‌ها در دیدار امشب نیز، غایب خواهند بود. تراشتگن، اینیستا، ماسکرانو و متئو به دلیل مصدومیت، آندره گومز به دلیل محرومیت، و نیمار و رافینیا، به دلیل حضور در دیدار فینال المپیک ریو، که تا ساعاتی دیگر بین برزیل و آلمان برگزار می‌شود، در این دیدار حضور نخواهند داشت. و این حجم از غایبین، به کاپتوم، بازیکن بارسای بی‌این فرصت را داد که در لیست هجده نفره تیم برای این بازی قرار بگیرد.

لیست کامل بازیکنان فراخوانده شده برای این دیدار، از این قرار است: براوو، ماسیپ، داگلاس، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، سوارز، مسی، سمپر، مونیر، آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، ویدال، اومتیتی و کاپتوم.

نقطه نظر مربی

در آستانه حضور بر روی نیمکت بارسا برای سومین لالیگای متوالی، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از نخستین بازی لیگ، به خبرنگاران گفت: «از آنجایی که این اتفاق به ندرت در تاریخ باشگاه رخ داده است، می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای قهرمانی در سومین لالیگای متوالی، بدست بیاوریم».

فرم تیم

پس از پیروزی در دو بازی از سه بازی دوستانه خود در جام بین المللی قهرمانان، بارسا هفته گذشته سویا را در دو بازی رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا، مجموعاً 5-0 در هم کوبید تا به عنوان قهرمانی سوپر کاپ برسد.

مسی و یارانش، در این فصل هم به دنبال این هستند که آمار گلزنی خود در لالیگا را افزایش دهند - آماری که در پنج بازی آخر فصل گذشته لالیگا، با مجموع 26 گل زده و بدون حتی یک گل خورده، بارسا را بالاتر از همه تیم‌های حاضر در لیگ، به عنوان قهرمانی رساند. یکی از آن پیروزی‌ها، برد 2-0 مقابل بتیس در روزهای پایانی آوریل امسال بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اهدای جام، پیش از شروع بازی

پیش از آغاز بازی، آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، جام قهرمانی لالیگای 2015/16 را، که کاتالان‌ها در آخرین روز بازی‌های لالیگای فصل گذشته آن را بدست آوردند، به آن‌ها اهدا خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال بتیس
نور، صدا، حرکت


شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!