به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مروری بر اتفاقات اخیر برای آبی اناری هااخبار بارسا
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۲) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: AS
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

براوو و منچستر سیتی، ماسکرانو و مصدومیتش، انریکه و به چالش کشیدن سوپرکاپ، رکورد شکنی دوباره مسی و پروسه طولانی مدت آبی اناری‌ها در به خدمت گرفتن مهاجم جدید؛ اتفاقات اخیری است که برای آبی اناری‌ها رخ داده است. در این خبر به بررسی دقیق‌تر این موضوعات می‌پردازیم.

مدیر ورزشی بارسلونا پیرامون اتفاقات پیش روی کلودیو براوو سخن گفت، مسی جام قهرمانی سوپرکاپ را بالای سر برد و انریکه نیز از سوپرکاپ اسپانیا انتقاد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

براوو آماده برای حضور در بازی برابر بتیس

مدیر ورزشی بارسلونا، رابرت فرناندز، پس از پیروزی بامداد پنجشنبه در بازی برابر سویا و قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا اعلام کرد، براوو در دیدار مقابل رئال بتیس در هفته اول مسابقات لالیگا با بارسا همراه خواهد بود. با این حال، فرناندز صحبتی مبنی بر عدم جدایی براوو و پیوستن او به منچستر سیتی انجام نداد. فرناندز پیرامون براوو گفت: «او روز شنبه با ما خواهد بود». وی ادامه داد: «پس از آن بازی خواهیم دید که چه خواهد شد. اگر در پایان او بارسا را ترک کند، بدون شک یک دروازبان به تیم اضافه خواهد شد».

دیگو آلوز، دروازبان والنسیا، اصلی‌ترین گزینه جانشینی براوو محسوب می‌شود. با این وجود براوو تا بهبودی کامل تراشتگن که از مصدومیت زانو رنج می‌برد، براوو در بارسا خواهد ماند. پپه رینا نیز که سالها پیش فوتبال خود را در بارسلونا آغاز کرد، گزینه‌ای برای جانشینی براوو تلقی می‌شد؛ اما او در مصاحبه‌های اخیر خود به شدت این موضوع را تکذیب کرد.

مصدومیت ماسکرانو

ماسکرانو نیز دیگر بازیکنی است که در دیدار برابر رئال بتیس غایب خواهد بود. این مدافع 32 ساله که در بازی برابر شاگردان خورخه سامپائولی در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، به مدت یک هفته از میادین دور و دچار کشیدگی همسترینگ شده است.

سرمربی بارسلونا سوپرکاپ را به چالش کشید

با وجود بالای سر بردن جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا توسط بارسلونا، لوئیز انریکه (که تا پیش از این موفق به کسب سوپرجام نشده بود) عقیده داشت؛ هنگامی که تیمی به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسد، نیازی به برگزاری بازی سوپرچام نیست! لوئیز انریکه که پیش از این موفق به کسب جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا نشده بود، در اینباره گفت: «وقتی تیمی قهرمان لیگ و جام حذفی می‌شود، نیازی به برگزاری بازی سوپرکاپ نیست».

مسی در هفتمین سوپرکاپ خود پیروز شد!

لئو مسی با گلزنی در بازی بامداد پنجشنبه، جایگاه خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ سوپرکاپ اسپانیا (12 گل) تثبیت کرد. این فینال هفتمین سوپرکاپ مسی بود. با احتساب این مسابقه، مسی بازیکن افسانه‌ای بارسا، یعنی ژاوی هرناندز را از این نظر پشت سر گذاشت.

پروسه یافتن مهاجم چهارم!

فرناندز همچنین درباره پروسه طولانی بارسا در به خدمت گرفتن مهاجم توضیح داد: «ما مدت زمان زیادی است که برای به خدمت گرفتن مهاجم جدید تلاش می‌کنیم و می‌دانیم که به یک مهاجم نیاز داریم». باشگاه به آلکاسر والنسیایی به شدت لینک شده است، اما با این حال برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند، بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن سالومون راندون، بازیکن وست برومویچ آلبیون است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: مروری بر اتفاقات اخیر برای آبی اناری ها
براوو باید این فصل بمونه


جمعه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ (۳:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مروری بر اتفاقات اخیر برای آبی اناری ها
یه مهاجم چهارم خوب به این تیم اضافه بشه دیگه توقف ناپذیره!


پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!