به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

میکاله: نیمار یک هیولاست و باید بدانیم او چگونه هیولا شده است!ملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۰۴) (۵۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


روجریو میکاله، سرمربی تیم المپیک برزیل، می‌خواهد بداند که نیمار چگونه توانسته تبدیل به «هیولایی» که امروز است، بشود، تا بتواند بازیکنان بیشتری شبیه به او به فوتبال برزیل تحویل دهد.

بسیاری نوشته‌اند که اگر نیمار را در نظر نگیریم، برزیل با مشکلی جدی به نام نداشتنِ بازیکنی در سطح کلاس جهانی، مواجه است. میکاله، که در آستانه کسب مدال طلا به همراه تیم ملی برزیل در المپیک ریو است، به سختی تحت تأثیر نمایش فوق‌العاده کاپیتان تیمش قرار گرفته است و شدیداً به تحسین او می‌پردازد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

وقتی از او پرسیده شد که نیمار را توصیف کند، او اظهار داشت: «یک هیولا! نیمار کسی است که استعداد فوق‌العاده‌ای برای فوتبال بازی کردن دارد. او با نمایشش شما را مسحور خود می‌کند. او با استعداد است. اما عوامل خارجی هم تأثیرات بسیاری بر پتانسیل یک بازیکن دارند و ما می‌خواهیم بدانیم که او چه کرده است، تا بازیکنان بیشتری شبیه به او داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم که این نکته را بفهمیم. باید اعتراف کنم که موضوع پیچیده‌ای است».

گل اولی که مهاجم 24 ساله در دیدار مقابل هندوراس به ثمر رساند، رکورد سریعترین گل تاریخ المپیک را شکست، و آغازی بود بر پیروزی پر گل میزبان. نیمار تا به اینجای کار سه گل برای برزیل به ثمر رسانده است.

این فینال توجه زیادی را از سوی مردم برزیل به خود جلب کرده است، چرا که برزیل تا به حال در سه فینال این رقابت‌ها شکست خورده و به مدال نقره بسنده کرده است - یکی از این شکست‌ها، در المپیک چهار سال پیش در لندن رقم خورد.

خاطرات غم انگیز نیمه نهایی جام جهانی گذشته همچنان با نیمار خواهد بود، جایی که او به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل آلمان صف آرایی کند و هم‌تیمی‌هایش با نتیجه تحقیرآمیز 7-1، در پیش چشمان هزاران هوادار، از دور رقابت‌ها حذف شدند. حالا او و به همراه تیم المپیک برزیل، جمعه در فینال به مصاف آلمان می‌روند تا به نوعی انتقام آن شکست سنگین را از این تیم بگیرند.

نیمار که در فوریه 24 ساله شد، فاصله‌ای با تبدیل شدن به بهترین گلزن تمامی ادوار تیم ملی برزیل ندارد. او اکنون با به ثمر رساندن 46 گل در 70 مسابقه، در جایگاه چهارم این جدول ایستاده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: میکاله: نیمار یک هیولاست و باید بدانیم او چگونه هیولا شده اس...
انشالله قهرمان میشه


جمعه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ (۹:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: میکاله: نیمار یک هیولاست و باید بدانیم او چگونه هیولا شده اس...
به امید خدا با مدال طلا بر می گرده!


پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!