به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سویاپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۴۱) (۴۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


در نخستین بازی رسمی این فصلِ تیم در ورزشگاه نیوکمپ (01:30 پنجشنبه به وقت ایران)، کاتالان‌ها تنها نیاز به حفاظت از دو گل برتری خود در دیدار رفت دارند، تا قهرمان سوپر کاپ اسپانیا شوند.

پیروزی 0-2 در سانچز پیزخوان، به خوبی بارسا را در موقعیت کسب اولین جام فصل قرار داد - سوپر کاپ اسپانیا، که عملاً تنها جام مهمی محسوب می‌شود که بارسا در دوران انریکه نتوانسته آن را بدست بیاورد. گل‌های سوارز و مونیر در نیمه دوم به معنای این بود که بارسا در اولین دیدار رسمی خانگی خود در این فصل، کار سختی برای کسب اولین جام ندارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

در حالی که لالیگا هنوز آغاز نشده است، سه تن از بازیکنان تیم دچار مصدومیت شده‌اند. در حالی که تراشتگن پیش از بازی رفت مصدوم شده و از ترکیب خارج شده بود، اینیستا (زانو) و متئو (همسترینگ) نیز به دلیل مصدومیت این بازی و چند بازی ابتدایی لالیگا را از دست خواهند داد. همینطور نیمار و رافینیا، به دلیل حضور در المپیک ریو به همراه تیم فوتبال المپیک برزیل، تیم را در این دیدار همراهی نمی‌کنند.

لیست هجده نفره منتشر شده و به این ترتیب است: براوو، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، سوارز، مسی، ماسکرانو، سمپر، مونیر، جوردی آلبا، دینیه، روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال و اومتیتی.

مصدومیت عادل رامی (مدافع میانی) و سرجیو اسکودرو (مدافع چپ) وضعیت دفاعی سویا را حتی بدتر کرده و سمپائولی مجبور شده است چهار بازیکن از تیم سویای بی‌به این بازی دعوت کند.

نقطه نظر مربیان

در حالی که سؤالات بسیاری در مورد شایعات مختلف از لوئیز انریکه پرسیده شد، اما او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اصرار داشت که تنها چیزی که می‌خواهد در مورد آن صحبت کند، بازی بامداد پنجشنبه مقابل سویا است. او گفت: «من از بازی رفت بسیار راضی هستم، به دلیل این که آن جا خانه حریف بود و آن‌ها می‌خواستند به ما ضربه بزنند ولی به ندرت موفق شدند آسیبی به ما برسانند. و من از بازیکنانم انتظار دارم همان کار را به شکل جدی تری انجام دهند». او در ادامه گفت: «تیم‌های بزرگ روش بازی خود را تغییر نمی‌دهند. نتیجه ممکن است گاهی برخلاف میل آن‌ها باشد اما کنترل بازی می‌تواند در هر لحظه آن‌ها را به بازی برگرداند. بنابراین مجبوریم اطمینان حاصل کنیم که اول ما به آن ضربه می‌زنیم».

سرمربی سویا، خورخه سمپائولی گفت: «ما می‌دانیم که مشکلاتی در دفاع داریم، اما این مسئله به توانایی ما برای مشکل ایجاد کردن برای بارسلونا در نیوکمپ، خدشه‌ای وارد نمی‌کند». او ادامه داد: «ایده ما این است که بعضی چیزها را تغییر دهیم. بازی با بارسلونا سخت بود و ما می‌خواهیم بعضی از بازیکنان را جابجا کنیم. ما کاملا به دشواری میدان و حریفی که به مصاف آن می‌رویم، آگاهی داریم. اما من این ارقام را به سادگی در نظر نمی‌گیرم، ما هنوز شانس داریم».

فرم دو تیم

بعد از پیروزی در سه دیدار از بازی‌های دوستانه پیش فصل، بازی رفت سوپر کاپ که در روز یکشنبه برگزار شد، نخستین دیدار رسمی این فصل بارسلونا بود. اما سویا این دیدار را تنها چند روز پس از باخت 3-2 در وقت‌های اضافه بازی سوپر کاپ اروپا مقابل رئال مادرید که در نروژ برگزار شد،به انجام رساند.

تاریخچه

آخرین باری که سویا در نیوکمپ پیروز شد به برد 1-2 در کوپا دل ری در سال 2010 بازمی گردد. اما حتی همین نتیجه هم در بازی چهارشنبه شب برای دستیابی سویا به جام سوپر کاپ اسپانیا کافی نخواهد بود.آن‌ها نیاز دارند تا بازی را با دو گل ببرند و این نتیجه از پیروزی 0-3 در دور برگشت لالیگای 2002، اتفاق نیفتاده است.

پخش زنده

بر اساس آنچه در وبسایت رسمی شبکه سه سیما درج شده است، این بازی به طور مستقیم، رأس ساعت 01:30 بامداد پنجشنبه، از این شبکه پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!