به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: توافق بین بارسلونا و فیورنتینا برای انتقال قرضی کریستین تیونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۲۶) (۵۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این وینگر با حق خرید در پایان فصل، به فیورنتینای ایتالیا باز خواهد گشت، جایی که فصل گذشته را نیز به صورت قرضی در آن سپری کرده بود.

اف سی بارسلونا و فیورنتینا برای انتقال قرضی کریستین تیو در فصل 2016/17 به توافق رسیدند. طبق قرارداد، فیورنتینا تعهد داده است که این بازیکن در طول زمانی که در این باشگاه حضور دارد، از بازیکنان فعال تیم باقی بماند. به علاوه اینکه این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل، حق خرید این بازیکن را دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازگشت به فلورانس

تیو در فصل 2011/12 از تیم جوانان به تیم اصلی بارسا پیوست. او سه فصل تحت مربیگری پپ گواردیولا بازی کرد و سپس در تابستان 2014 به مدت دو سال به صورت قرضی به پورتو قرض داده شد.

او در اولین فصل حضور خود در این باشگاه که هدایت آن را جولن لوپتگی بر عهده داشت، 33 بازی انجام داد و 8 گل به ثمر رساند و این باعث شد تا در پورتو به یک بازیکن کلیدی تبدیل شود. در فصل بعد از آن اما با اخراج سرمربی و اوضاع آشفته پورتو، جایگاه تیو نیز متزلزل شد و او نتوانست به خوبی فصل قبل باشد. در نتیجه در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان آن سال (2015) به صورت قرضی به فیورنتینا رفت و تا پایان فصل در آنجا ماند. او در سری آ فرم خود را مجددا بازیابی کرد و طی 13 بازی 2 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل ارسال کرد. در پایان فصل نیز به بارسا بازگشت و به همراه تیم در پارک سنت جورج تمرین کرد و حال مجددا به صورت قرضی برای فصل 2016/17 به فیورنتینا باز خواهد گشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رسمی: توافق بین بارسلونا و فیورنتینا برای انتقال قرضی کریست...
امیدوارم هرجا که میره موفق باشه.


چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!