به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «پیروزی خوب اما نه تعیین کننده»مصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ (۸:۳۶) (۴۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

بارسلونا بامداد امروز با نتیجه 2-0 توانست در بازی رفت فینال سوپرکاپ اسپانیا بر سویا فایق آید. لوئیز انریکه نیز از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل سویا خرسند است، اما می‌داند که کار هنوز تمام نشده و نود دقیقه دیگر در انتظار تیمش است. انریکه در رابطه با این بازی گفت: «پیروزی خوبی را به دست آوردیم اما این پیروزی تعیین کننده نیست».

انریکه می‌داند که سویا در بازی برگشت کار را برای بارسلونا سخت‌تر خواهد کرد، او در اینباره افزود: «سویا تیمی است که کار را برای ما سخت خواهد کرد. آنها حتی وقتی توپ را در اختیار ندارند نیز خطرناک هستند». انریکه در ادامه افزود: «تیم سویا به خوبی یارگیری فردی را اجرا می‌کند و به همین دلیل ما در پاسکاری به مشکل برخوردیم. اما در نیمه دوم بعضی چیزها را تغییر دادیم و تیم قویتر ظاهر شد. ما توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و حملات بیشتری نیز انجام دادیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی بارسلونا همچنین تحت تاثیر عملکرد خوب سرمربی سویا، خورخه سامپائولی نیز قرار گرفته بود. انریکه در رابطه با سامپائولی گفت: «هر مربی دوست دارد سیستم خودش را در بازی پیاده کند و من سیستم سامپائولی را دوست دارم، او به دنبال بازی با توپ، کنترل آن و ارائه بازی تهاجمی است».

لوئیز انریکه کنفرانس خود را اینگونه خاتمه داد: «همه بازیکنان خوب کار کردند. همه می‌دانستند که بازی سختی در پیش روی ماست. ما در حمله و دفاع خوب عمل کردیم. خوشحالم که فرصت قهرمانی در سوپرکاپ نصیب ما شده است و به دنبال کسب اولین قهرمانی خود در این فصل هستیم. اگر شما می‌خواهید قهرمان شوید، باید جاه طلب هم باشید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «پیروزی خوب اما نه تعیین کننده»
اینکه لوچو هیچ وقت مطمئن نیست و همیشه تلاش بیشتری رو طلب می کنه واقعا فوق العاده س. روحیه جنگندگی بالایی به تیم داده!


دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!