به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۸) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

اتفاقات مختلفی در این هفته پیرامون تیم فوتبال بارسلونا رخ داد؛ از شکست عجیب مقابل لیورپول گرفته، تا رونمایی از بازیکنان خریداری شده در تابستان، و همینطور قهرمانی در جام خوان گمپر. در این خبر، به مرور اخبار مهمی که در هفته‌ای که گذشت، در سایت اف سی بارسلونا دات آی آر منتشر شدند، خواهیم پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شکست بارسا مقابل لیورپول در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل [ لیورپول 4-0 بارسا ]

بارسا در آخرین دیدار خود در جام بین المللی قهرمانان، که البته ماهیتی دوستانه دارد، در عین ناباوری، در ورزشگاه خاطره انگیز ومبلی، با چهار گل مغلوب لیورپول انگلیس شد. اگرچه انریکه پس از این بازی در مصاحبه‌ای اظهار داشت که این تنها یک بازی دوستانه بوده است و جای هیچ نگرانی در مورد وضعیت تیم وجود ندارد. عدم ثبات خط دفاعی تیم در این بازی را، می‌توان از علل این شکست سنگین دانست.

آندره گومز و ساموئل اومتیتی به تمرینات پیوستند

دو خرید جدید تیم بارسلونا در تابستان جاری، در این هفته برای نخستین بار به تمرینات تیم پیوستند. هر دوی این بازیکنان که به دلیل همراهی تیم‌های ملی خود در رقابت‌های یورو 2016، و حضور این دو تیم ملی در فینال، تعطیلات خود را به تعویق انداخته بودند، بالاخره به تمرینات تیم پیوستند.

آمار خیره کننده لوئیز سوارز

لوییز سوارز ضمن داشتن آماری فوق‌العاده در لیورپول، در دو فصل حضورش در بارسا، این آمار را حتی بهبود بخشید و به رکوردی خیره کننده دست یافت. در این خبر، آماری مختصر اما واضح از آنچه لوییز سوارز در حال انجام آن در بارسا است، داده‌ایم.

عکس روز؛ ترکیب احتمالی بارسا در فصل آینده

به نظر شما ترکیب بارسا برای فصل آینده چه خواهد بود؟ ایده آل‌ترین ترکیب از نظر شما چیست؟ ترکیب پیشنهادی اف سی بارسلونا دات آی آر را مشاهده کنید!

طراحی اختصاصی PES 2017 برای بارسا

هفته گذشته، شرکت ژاپنی کونامی از توافق همکاری خود با باشگاه اف سی بارسلونا خبر داد. به دنبال این تفاهم، این شرکت، ویدئویی اختصاصی از نسخه جدید بازی محبوب خود PES 2017 در مورد بارسا منتشر کرد که اشتیاق هواداران بارسا را برای عرضه این بازی صد چندان نمود! این ویدئوی جذاب را از دست ندهید!

رسمی؛ انتقال قرضی فرمائلن به رم

فرمائلن، که در بارسا هیچ کار نکرد و به همه چیز رسید، بالاخره به طور رسمی از این تیم جدا شد. او که در طول دو فصل حضورش در بارسا، دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، حالا به طور قرضی به آس رم پیوسته است.

شماره پیراهن بازیکنان بارسا در فصل 2016/17 اعلام شد!

چندین خروجی و چندین ورودی، تغییراتی را در شماره‌های پیراهن بازیکنان بارسا به وجود آورده است. در این خبر می‌توانید آخرین تغییرات در این شماره‌ها را مشاهده کنید.

بارسا فاتح جام خوان گمپر [ بارسلونا 3-2 سمپدوریا ]

پیروزی در جام خوان گمپر با نمایش خیره کننده لئو مسی، بدون شک بهترین خبر این هفته بود. این نخستین جام غیر رسمی، و آخرین دیدار غیر رسمی فصل بود، و حالا بارسا با یک مسی آماده، منتظر مصاف با سویا در سوپر کاپ اسپانیا است.

نیمار و هم‌تیمی‌هایش بالاخره به خود آمدند! [ برزیل 4-0 دانمارک ]

پس از دو تساوی بدون گل در دو بازی نخست مرحله گروهی، نیمار و رافینیا، بازیکنان بارسا که در تیم فوتبال المپیک برزیل در ریو به سر می‌برند، بالاخره توانستند با کسب یک پیروزی پر گل در دیدار نهایی، به عنوان تیم نخست به دور بعدی صعود کنند. این پیروزی فشارهای بسیاری که بر نیمار در روزهای اخیر وجود داشت را، تا حد زیادی از بین برد.

بائوزا و اظهار خوشبینی‌اش نسبت به بازگشت مسی به تیم ملی!

بائوزا که این هفته در بارسلونا حضور داشت، صحبت‌های خود را با مسی انجام داد و اظهار داشت که از نتیجه این صحبت‌ها بسیار راضی است. این احتمالاً به این معنا خواهد بود که لئو مسی که پس از شکست مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکای 2016 در ضربات پنالتی، از تیم ملی خداحافظی کرده بود، از این تصمیم چشم پوشی کرده و به تیم ملی باز خواهد گشت.

به امید یک هفته پر شور برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده، در هفته ای که گذشت!
ممنون بابت این جمع بندی بسیار خوب.


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱:۱۸)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده، در هفته ای که گذشت!
امیدوارم هفته آینده این خبر شامل پیروزی بارسا برابر سویا باشه و بریم برای قهرمانی سوپر جام به امید خدا


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!